Mag ik even gillen!!! Aaaaahhhh, morgen ga ik eindelijk met mijn allerliefste lief trouwen, maar de zenuwen slaan nu wel toe zeg!! Heb er heel veel zin in en vind het ook ontzettend spannend! Eindelijk gaat het gebeuren na 10 jaar (naja, 9 jaar en 9 maanden) en 2 ontzettend mooie en lieve kindjes!!! Onze voorbereidingen zijn niet heel fijn verlopen, ruzie met schoonfamilie en mijn oma is 3 maanden geleden overleden, maar desondanks willen we er een geweldige dag van maken. Zal ook wel emotioneel zijn want had graag mijn oma erbij gehad maar ik weet zeker dat ze erbij is en dat ze zorgt voor goed weer en een zonnetje!! Maar goed, ik ga dus morgen trouwen!!!!!
Dank jullie wel!! MrsNuke; er worden foto's geplaatst op m'n Facebook, hou die in de gaten!! Ik zal zondag een foto van ons plaatsen!!
Van harte gefeliciteerd!!! Ben nu 2 weken getrouwd en het bevalt goed hoor en die zenuwen zijn heel normaal!!!!
Heel veel plezier,met de kriebels, met hee voorbereiden morgenvroeg, met het officiële gedeelte. Genietse!