Ik ben begeleider op een kinderdienstencentrum voor kinderen met een ontwikkelings achterstand van 2 tot 17 jr
Ik heb een geweldige gastouder die bij ons om de hoek woont. Dus als ik ben vliegen brengt en haalt mijn vriend de kids. Ik zorg ervoor dat ik nooit langer dan 5 dagen weg ben, uit en thuis, maar meestal doe ik 3 of 4-daagse reizen. Ik werk op 50% basis dus ben ook veel thuis, meer dan iemand die een kantoorbaan heeft,omdat de vrije tijd-afrekening anders is. En ik zou echt niets anders kunnen...het is hard werken en de tijdsverschillen zijn soms killing, maar als ik dan op de bestemming ben heb ik daar (behalve als ik in europa vlieg) minimaal 24 uur. 24 uur waarin ik me aan niemand hoef te verantwoorden. Wil ik 3 uur in bad? Kan. De hele dag een boek lezen? Kan ook. Een shopje doen? Prima. Ik kom opgeladen terug (oke wel met een jet lag maar dat hoort er bij) en ben zooo blij om weer de armpjes om me heen te voelen Dus nee hoor, het is niet lastig, de beste job ter wereld!
Jaloerrrsss!!! Deed de opleiding ook en had ook de kans gekregen om waarschijnlijk bij KLM te werken maar me man is het er niet mee eens.. Hoop ooit in de toekomst toch nog deze droombaan te mogen doen!!
Oh is niet erg hoor , maar dacht stuur hem er even bij dan heb je een hoop reacties al die je kunt lezen .