Wat voor werk doen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Hoi Ladies!

Eigenlijk vraag ik me vrij regelmatig af wat jullie dagelijks bezighoudt, wat voor werk doen jullie allemaal? of misschien nog aan het studeren? Ik ben benieuwd!

(Zelf heb ik 4 jaar lang een horeca-opleiding gedaan (Gastvrouw) en in die tijd veel verschillende bedrijven gezien... Nu werk ik full-time in een klein restaurant. nog wel ;) )

Benieuwd naar jullie 'leventjes'

Liefs Female

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    full-time adm. medewerkster. Wat ik dan hier doe.....stiekum even meelezen en reageren hihi

3. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Ik heb altijd full time in de horeca gezeten maar sinds de kids er zijn ben ik huismama.

Nu we sinds maart in halle wonen doe ik eigenlijk van alles ben huismama maar help ook flink mee met de zaak van mijn vriend bv administratie , telefoon , pakketen klaar maken enz enz.

4. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik ben eigenlijk al 3 jaar werkzoekende, maar dat heb ik nu even aan de kant gezet voor onze kinderwens... Ik werk nu tijdelijk als Gastouder...

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik zit in de nacht verzorging in een verpleeghuis.

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ben Docente Engels op een middelbare school!

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik werk als freelance journalist. maar het is geloof ik niet mijn ding dus na de bevalling wil op zoek naar iets anders.

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik zit momenteel nog in de ziektewet, maar ga binnenkort beginnen met een reintergratieproject. Vanwege mijn leeftijd hebben we besloten om nu voor een kleine te gaan, omdat de kans groot is dat ik over een aantal jaar het anders heel zwaar zal krijgen, lichamelijk dan he. Ik zit gelukkig niet de hele dag thuis, ik breng de kinderen van mn zus naar school en haal ze op en ik ben bezig met mn rijbewijs (ik moet 11 oktober op).

Liefs,
    Duveldraakje

9. Niet meer actief

Ik werk vanaf mijn 18e in de zorg als verzorgende.Nu ben ik huismam ;)

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik ben nog huismama, en ga volgend schooljaar weer verder met mijn studie.

11. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben advocaat.

Pim

12. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Ik ben medewerkster consumentenservice en hiervoor 12 jaar kapster geweest.

13. Annelies

Annelies Niet meer actief

ik ben wijkverpleegkundige sinds een jaar afgestudeerd.

14. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ben afgestudeerd als kapster, heb ik 6jaar gedaan waarvan als leercontract en 3 als full-time kapster.

nu ben ik huismama en hoop dat ik dat kan blijven want vind het geweldig lijk mss ouderwets maar ik zou niet anders willen (al zeggen sommige dat ik te lui ben om te werken wat dus echt niet zo is wil gewoon van men kleintje genieten)

groetjes Talia

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik ben verzorgende in een verpleeghuis.. heb een contract van 32 uur maar vanaf 1 jan. ga ik 24 uur werken dmv ouderschapsverlof.

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik ben Directie Secretaresse op een makelaarskantoor....en spiek dus ook stiekem mee, heel stiekem omdat ik nog niet heb verteld dat ik zwanger ben!

Hopelijk niet voor lang meer trouwens want heb dinsdag een 2de gesprek bij een heel leuk bedrijf!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik ben beleidsmedewerker bij een lokale overheid op de vakgebieden kunst en cultuur, subsidies en sociale zaken.

18. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Ik ben promovendus (vroeger heette het ook wel aio). Voor de mensen die niet zo in het universitaire wereldje thuis zijn; ik werk aan een proefschrift, met als onderwerp het studiesucces van studenten in het hoger onderwijs.

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik ben huismama en daarvoor als management assistente gewerkt!

20. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Communicatie- en beleidsadviseur bij een woningcorporatie.....maar moet zeggen dat zo in het begin van de zwanger-zijn euforie werken even op de 2e plek staat! Jullie ook zoveel last met concentreren? Alleen de collega tegenover me weet dat ik zwanger ben, de rest niet, dus vooral stiekem kijken of er niemand met me mee kan kijken! Hahhaha....

Deel Deze Pagina