Partner van mijn man Mem van onze kinders en Docent Wiskunde (en da's de enige waar ik voor betaald krijg )
Hier een medewerker Sales Support voor 32 uur voor een leverancier van Diepvries- en conservengroenten.
Ik ben werkzaam als verpleegkundige bij verstandelijk gehandicpte met flink wat agressie. door hen agressie zit ik voor de veiligheid van me kindje en voormezelf thuis tot naar me zwangerschapsverlof.
ik ben verzorgende IG in een verpleeghuis huis met dementerende mensen, die al in een behoorlijk ver stadium van dementie zijn, en waar dus ook veel stervensbegeleiding bij komt kijken. ik werkte eerst 32 uur, ivm kinderwens 24 uur gaan werken en straks na de bevalling 15 uur. ik werk hoofdzakelijk avonddienst.
Ik werk op een ROC als administratief medewerkster op het examenbureau. Ben verantwoordelijk voor de toetsing etc... En tussendoor check ik het forum
Hallo ! Ik ben juf bij een basisschool. Eerst drie jaar groep 4 gehad. Heel leuke leeftijd ! Daarna overgestapt naar de bovenbouw, groep 7/8. Dat was wel heel pittig, ineens twee nieuwe groepen. Vorig jaar had ik groep 8 en dit jaar ben ik de juf van groep 7, maar dan wel pas vanaf 8 januari ! Sinds vorig jaar werk ik niet meer full-time, heb ik de woensdagen ingeleverd. Als ons kindje er is zal ik alleen op maandag en dinsdag werken en op woensdag ouderschapsverlof hebben. Na 38 werkweken moet ik ook de woensdagochtend werken. Groetjes, Nikki F
hallo, ik ben ook huis mama maar zit nu wel te dubben of ik nu eindelijk eens de zorg in wil gaan...lijkt me heel leuk maar geen opleiding die kant op heb altijd op een assurantie kantoor of op een bank gewerkt. en nu dus thuis x
Ben financieel administratief hoofd bij een industrieel bedrijf. Leuk hoor, om te lezen, al die uiteenlopende beroepen!
ik werk als schoonmaakster op een villapark, en doe inval werk in de gehandicapte zorg....(pers begeleidster zelfstandig wonen)
Ik heb een horeca achtergrond en heb ook hotelschool gedaan, maar inmiddels al weer 2 jaar werkzaam als adviseur bij een bank.
Ik ben verpleegkundige en werk op een woongroep met mensen die sterk gedragsgestoord zijn en een ernstige verstandelijke beperking hebben (netjes gezegd). Dit werk vind ik helemaal geweldig, alleen als ik eenmaal zwanger ben dan zal er tijdelijk een andere woongroep voor mij gezocht worden aangezien er veel agressie is op deze woongroep (dat vind ik wel erg jammer). Groetjes Senna
ik werk niet, ik ben gestopt toen ik moeder werd. ZOu aanvankelijk voor een jaar zijn, maar het bevalt me zo goed dat ik besloot nog langer thuis te blijven... Hmm.. nou moet ik er wel bij zeggen, dat wij een eigen bedrijf hebben en dat ik daarvoor in de vrije uurtjes werkzaamheden doe waarvoor ik wel betaald wordt. Alleen tsja.... op 1 of andere roep ik steeds dat ik niet werk!
Ik werk als directiesecretaresse. Heb het er niet erg naar mijn zin. In verband met kinderwens houd ik het hier nog wel even vol. Heb hier de mogelijkheid om (nog) minder uren te gaan werken.
Ik werk 24 uur per week in de blokker (in Belgie) En daarnaast verhuren wij paardenstallen en trainen paarden.(wil het later graag als hoofdberoep doen) En ik volg nog een avondschool paardenhouderij
Ik ben nog ong twee weken service delivery manager bij een groot IT bedrijf. Heb dat nu 5 jaar fullt time gedaan Daarna ga ik werken waar mijn hart ligt. als activiteitenbegeleidster op een naschoolse opvang. ga de helft verdienen maar doe iets wat ik leuk vind en ik ga direct minder werken. gewoon na 12 jaar full time even wat meer vrije tijd. en omdat ik nu samenwoon kan het financieel gelukkig.
Ik werk als zorgkundig coach met mensen met een verstandelijke beperking. In januari al 2 jaar op dezelfde plek. Ik werk 60%, maar wil eerst ouderschapsverlof opnemen en daarna 50% gaan werken.