Ik werk in de horeca, bij center parcs om precies te zijn. Ik wil na mijn zwangeschapsverlof stoppen met werken, alleen weten ze dat daar (nog) niet Verder hebben wij een eigen bedrijf waarin ik werkzaam ben. Ik ben verkoopster van tegels (vloer en wand) voor in huis. Dit zal ik wel blijven doen voor een paar uurtjes per week, want het is aan huis, dus makkelijk te combineren. Marian
Nee hoor! grapje van mij, ik werk bij de Appie, de AH achter het brood,kaas en vleeswaren, vanaf 26 okt voor 12 uurtjes per week.
echt leuk om te lezen wat iedereen doet. En ik vindt het heel erg mooi dat hier ook huis mama's zijn want huismama is ook (nog meer) dan een full time job. voor ons is het niet helemaal finacieel mogelijk om niet meer te gaan werken wel ben ik veel thuis en zal de kleine er niks van merken dat ik weg ben geweest want ik blijf wel in de nacht werken alleen 4 nachten op en 10 nachten af!
Ik ben nu home-manager oftewel thuisblijfmoeder... daarvoor deed ik full-time de administratie/boekhouding voor mn vriend zn bedrijf maar daar heb ik steeds minder tijd voor
Wat een leuk onderwerp! Ik werk als kinderverpleegkundige op een kinderafdeling in een algemeen ziekenhuis... Liefs An
Ja ik ben activiteitenbegeleidster qua opleiding en heb tijdens mijn opleiding mijn scriptie over de naschoolse opvang gehouden en tevens al 3 jaar gewerkt op een naschoolse opvang. Is inderdaad een hele switch, maar ik ben heel blij dat ik de keuze heb gemaakt. ik volg mijn hart
Ik ben juf van groep 8 en dat bevalt prima! Alleen....als alles goed gaat met mijn zwangerschap mis ik dit jaar wel alle leuke afscheidsactiviteiten zoals kamp, musical etc. Maar dat heb ik er heel graag voor over!
Ik heb een modeachtergrond, maar ben al een aantal jaren werkzaam op kantoor. Ik werk bij de Rabobank waar we de administratieve verzekeringsadministratie doen. Liefs, Mirre
Ik heb weer een studie opgepikt. Ik ben dus nu weer student. Ik studeer Bestuurskunde en Overheidsmanagement. Ik zit nu in mijn derde jaar( stage) en hoop volgend jaar dus af te studeren,
Ik ben huis-vrouw/mama En dat is een baan van 24/7 waar nooit een einde aan komt en altijd in een circeltje blijft lopen..zou er geen baan bij kunnen hebben.. maar ik doe wel thuis werk..ik controleer vertaalde islamitische boeken..
Ik werk in de kaas(fabriek) als produktiemedewerkster voor 32 uur per week (lekker simpel werk. ) Helaas nog voor 3 weekjes en daarna...? Heb wel een MBO kort Verzorging diploma behaald en een MBO Sociaal Pedagogisch Werk. Vind ik t niet jammer om daar niet verder in te gaan? Nee, heb ff mn portie gehad, ik heb op een kdv gewerkt en op de bso. Geweldige kids... mindere collega's, vandaar. Dat was in t kort mn verhaal.