Mijn man en ik hebben een eigen zaak (Jamin speciaalzaak), tot kort na mijn zwangerschap stonden wij hier 50/50 in en wisselden we elkaar dus lekker af. Aangezien wij geen personeel in dienst hebben en we er dus altijd alleen in staan ben ik gestopt met werken, je moet dan toch zelf met aparaten en dozen slepen en dat werd me toch te zwaar. Ben momenteel dus full-time mama en zal dit na de bevalling ook heel even blijven. Na een aantal weken of maanden (ligt eraan hoe het met de borstvoeding gaat) wil ik toch weer rustig aan beginnen met werken, al is het steeds maar voor een paar uurtjes, maar zo heeft mijn man toch ook nog iets met de kids. Wel doe ik nu nog alle administratie en alle rest wat er achter de schermen bij komt kijken en op drukke dagen ga ik mijn man wel nog af en toe helpen. Voordat we de zaak hadden ben ik anderhalf jaar full-time mama geweest en daarvoor heb ik altijd als verkoopster en later als hoofdcassiére gewerkt in de supermarkt van mijn schoonbroer, mijn man was daar altijd werkzaam als bedrijfsleider. Rarara waar hebben wij ons leren kennen Liefs Angela.
ik ben full-time administratief manusje van alles bij een voederfabriek. Als uk er is wil ik 2 dagen gaan werken.
Ik werk met mensen met een verstandelijke beperking en gedragsproblematieken. (Veel agressie dus.) Vanwege mijn zwangerschap ben ik nu overgeplaatst naar een groep complex meervoudig gehandicapten. Erg leuk, maar ik mis de uitdaging!
Ik werk als reintegratiecoach. Ik begleid dus werkelozen en arbeidsgehandicapten terug naar de arbeidsmarkt. Heel boeiend werk en ik kan dit echt wel tot mijn pensioen volhouden. Geen dag is hetzelfde..
Ik werk als teamleider binnendienst en geef leiding aan 20 dames. Ik werk nu fulltime maar wie weet veranderd dat in de toekomst Ik werk bij een kenniscentrum voor technisch vakmanschap ... leuke branche ... -X-
Ja, leuk topic! Net als velen op dit forum ben ik ook juf voor groep 4/5 voor drie dagen in de week. Ik neem nu ouderschapsverlof op zodat ik pas 8 januari hoef te beginnen ! En ik start met een deeltijdopleiding docent Nederlands! xxx
Ik ben operatie-assistente op een hele leuke operatie-afdeling in een academisch centrum.... Het is echt leuk en heel afwisselend werk met zijn hoogte en natuurlijk ook dieptepunten, maar het is het allemaal waard
ik werk nu sinds 1 jaar in de thuiszorg als alfahulp (huishoudelijk werk) voor 2 ochtenden in de week. ik heb heb voor 2 jaar terug mijn spw3 diploma behaald, heb in totaal bijna 1 jaar lang gesoliciteerd in de kinderopvang is totaal geen werk in te vinden dus vandaar. patricia
Ik werk op een instelling voor verstandelijk gehandicapten. Op een groep met mensen met autisme en aanverwante contactstoornissen.
hmm.. moeilijk uit te leggen. ik werk als manusje van alles in een ziekenhuis, ze zeggen huishoudelijke dienst,schoonmaakster. Overdag (9tot13.00) en in het weekend als oproep, boen ik vloeren,ontsmet ruimtes van bac. handoekjes/zeep bijvullen. bedden soppen en opmaken voor de patienten.(ook in het kraamhotel erg leuk!) en sàvonds(18.00tot21.00) in het zelfde ziekenhuis op het lab. zelf vind ik dat erg leuk want ze leren mij veel dingen en leggen veel dingen uit. Erg makkelijk als je dingen wilt weten over hcg of alles over je bloed enzo. Ik loop ook met mijn notitie boekje rond hihi en de rest van de dag mams en huisvrouw erg druk dus!
ik werk 32 uur per week als P&O'er bij een adviesgroep. en ik studeer nog 1 dag in de week in Tilburg.