Ik ben ook juf.... auto rij juf daarnaast heb ik voor de fun een opl. nagelstyliste gevolgd en dat doe ik er naast... Op zaterdagmiddag sta ik ook voor de fun in een gothic/punk/streetwear kleding zaak van een vriend van mij... maar rij instructeur is mijn officiele baan...
Zoooo wat veel reacties zeg, kom net van de zaak dus lees het nu pas. super leuk om te lezen wat jullie allemaal bezig houdt! Liefs Female!
Ik sta 30 uur per weer in een schoenenzaak, als verkoopster. Doe ik al 11 jaar, netjes he! Groetjes Monique
ik ben leidster in opleiding peuterspeelzaal, en mijn mannetje studeert aan tu delft en werkt zaterdags in supermarkt
Fulltime huismoeder. Ik had voor mijn zwangerschap toch geen wereldbaan, dus ik besloot te stoppen met werken dit was financieel ook te doen. En ik heb geen seconde spijt van mijn besluit want ik geniet iedere minuut van de dag van onze kleine meid. Hielkje
Ik werkte in de Beveiliging, na me zwangerschapsverlof wil ik weer gaan werken als Telefoniste. En ik ben nu via het NTI bezig met de opleiding voor Doktersassistente
Ik ben administratief medewerkster op een verzekeringskantoor. Voor allerlei grote ziektekostenverzekeringsmaatschappijen doen wij alle correspondentie, behandelen we declaraties, telefonisch onderhoud en het beoordelen van aanvragen voor medische hulpmiddelen en het bijhouden van de polissen.
Ik ben coördinator bij een grote uitzendorganisatie, gericht op de glas- en tuinbouw. Ik zorg er voor dat jullie groentes iedere dag worden geoogst en daar komt heel wat bij kijken! Ik recruteer, contracteer en ontsla Portugese uitzendkrachten, regel werk, huisvesting, transport, bank, verzekering, bezoeken aan de huisarts, tandarts, ziekenhuis en ik doe de administratie (werkbriefjes, contracten, etc. )! Heel leuk, maar ook wel vermoeiend af en toe! Het zijn er inmiddels honderd....
Ik ben receptioniste / telefoniste dat doe ik 2 a 3 dagen in de week, en ik heb supppppppper geweldige werktijden) Hiervoor deed ik de boekhouding van een soort tuincentrum, die uren waren wat rottiger te combineren met mn dochter.
ik heb twee banen, 3 dgn werk ik als woonbegeleidster in de psychiatrie en de avonden en andere dagen werk ik in mijn eigen schoonheidssalon. groetjes bianca
Ik ben allround administratief bediende in een groothandel met allerlei decoratiemateriaal, 'k werk elke dag van 9u tot 17u30, op vrijdag maar tot 15u30... een hele plezante job, alleen jammer dat ik elke ochtend en avond 45 min op weg ben van en naar huis.
Ik ben medisch secretaresse en spreekuur assistente op de polikliniek orthopaedie in het Flevoziekenhuis. Ik werk drie dagen en het liefst wil ik minderen, maar ja financieel lukt het niet echt. Verder doe ik naast mijn werk nog thuiswerk. Allerlei snoeren in elkaar zetten, stekkers in doosjes doen enz.