Ik heb 4 kindjes (niet allemaal tegelijk) en ik krijg rond de 1000 euro p mnd Ik vraag 4,60 per uur per kind.
Ik ben loopbaanadviseur voor 3 dagen per week en zelfstandig ondernemer/student voor de andere 2 dagen.
5 euro per uur per kind. En daarvan kan er nog een derde belasting afgaan, dus dat houd ik altijd apart. Dus zeg maar iets meer als drie euro per uur. En daarnaast zorg ik ook zelf voor al het speelgoed en eten en drinken, dus het is geen vetpot. Oja, ik ben dus gastouder en ik maak bij iemand met een PGB 3 uurtjes per week schoon.
Ik verdien 6,90 br per kind per uur.Ik vang ze op in hun eigen huis dus het kost me zelf geen extra eten oid.
Daar heb ik niks over gehoord. Enige wat ik weet is dat je maar op 1 adres mag opvangen. Bij je eigen thuis mag je dus van meerdere gezinnen, maar als je bij de kinderen thuis bent dan mag je geen ander adres meer hebben. Maargoed ik doe het ook 2 dagen in de week...dus als klopt wat je zegt, doet het er voor mij iig niet toe
ik ben schoonmaakster op een school voor in de avond, s' morgens ben huishoud hulp in een verzorgingshuis voor ouderen. (teminste als ze me nodig hebben ben oproep baar)