Mooi beroep heb jij! Wou ik ook altijd worden, maar dit jaar mijn ogen laten testen en zodoende voldoe ik niet.
Ik werk op een notariskantoor als notarieel medewerkster, na de bevalling stop ik en ga ik thuis op de boerderij werken, ik ga dan samen met mijn man kaas maken. Ik kan dan zelf mijn kids naar school brengen en weer ophalen. Daarnaast ben ik bezig met een kappersopleiding zodat ik in mijn vrije uurtjes mensen kan knippen.
Nee, ik ga het waarschijnlijk via het nti doen, en dan duurt het 3 jaar. De opleiding in mijn regio via de kraambureaus zit helemaal vol
Nee want als je bij de ouder thuis werkt, is dat een andere CAO. Je valt dan onder huishoudelijk personeel of zo en als je meer dan 3 dagen dat doet, dan word je gezien als inwonend en dan krijgt de ouder niks terug van de belasting. Je moet dan ook minstens het minimumloon krijgen, als ik het goed heb.
Medisch Secretaresse heb ik ook weleens aan zitten denken. Is het leuk? Moeilijke opleiding? Veel werk in? Aardige artsen? Hahahaa veel vragen, maar wil echt iets leuks gaan doen.
Ik heb heerlijk werk, zit het hele jaar in de Kerst-sferen. Stel kerstpakketten samen voor bedrijven. Klinkt als weinig werk, maar begint met beurzen en inkopen aan het begin van het jaar, nu voorstellen en offertes maken en eind van het jaar bestellen en order begeleiden. Erg leuk werk met een enorme tijdsdruk maar zou niet anders willen.
Ik wil ook leuk werk! Zit hier nu niet heel vervelend, maar het boeit me allemaal niet meer zo na 10 jaar! En erger me aan mijn collega's. Denk dat ik echt de knoop eens door moet hakken, want ik zit in zo'n vicieuze cirkel. Werken voor een goed doel lijkt me zo leuk, maar ik woon in Drenthe, dus weinig werk in. En wat er is is volgens mij vrijwillig..
Ik werk als woonbegeleider binnen de gehandicaptenzorg met jongeren die een autisme en aanverwante stoornis hebben. Erg leuk! Oja, werk 18 uur per week. Draai voornamenlijk slaapdiensten. 1 dienst door de week en om het weekend een slaapdienst..
Planner in de kraamzorg (16/20 uur pw) en daarnaast nog een politieke functie (ong. 12/16 uur pw, maar zelf in te delen, dus 's avonds vergaderen en voorbereiding tijdens middagdutjes kids etc.)
bedrijfleider van een winkel, heb nog 2de winkel onder me, maar die functie bij de andere winkel deel ik met een collega.