Veel sociale beroepen zo te lezen! Ik werk als Pedagogisch medewerker in de jeugdhulpverlening, met jeugdigen van 6-18, die door diverse omstandigheden, of door psychiatrische en/of gedragsproblematiek, voorlopig niet meer thuis kunnen wonen. Wij zijn geen crisisopvang, maar veelal vaak de groep waar jeugdigen als eerste terecht komen. Wij zoeken uit wat er nodig is en waar zij gaan wonen, of zij behandeling nodig hebben e.d.
Werk 2 vaste nachten op een woning met 48 bewoners die (meeste) meervoudig complex beperkt zijn, van zeer laag niveau. (nu 100% ziektewet ivm BI en harde buiken bij te veel en te lang lopen/staan. Bukken en snelle bewegingen krijg ik ook harde buiken van.)
Sociaal pedagogisch hulpverleenster // woonbegeleidster (maar niet op vaste groep, wel vaste mensen. lekker afwisselend, van het ene huis naar het andere rijden, werken aan hun doelen, ze stimuleren, rapporteren, met ze naar afspraken, etc etc). Van jong volwassen tot gewoon volwassen.
Buschauffeur...40 uur per week. Bij mij laatste zwangerschap gewerkt tot 34 weken...je had sommige passagiers moeten zien