Wat voor werk doen jullie?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Lodie, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ik werk in de kinderopvang, babygroep, peutergroep en BSO. Vraag aan de andere kinderleidsters, hoe doen jullie dat? Ik ben morgen 25 weken maar sinds deze week gaat het erg moeizaam. Vind ik wel vervelend, maar was misschien te verwachten. Het bukken en tillen. Al het speelgoed wat op de grond ligt opruimen (van de baby's met name) en het schoonmaken, enz. Dus hebben jullie tips?

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Binnendienstmedewerkster (vanuit huis).

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik ben ambulance-verpleegkundige :D.

4. mounia777

mounia777 Lid

9 aug 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben verzorgende iG'er in een verpleeg te huis, dus voor mij zal het ook erg zwaar gaan worden

5. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    #85 balleke, 7 apr 2012
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
    Eerst militair en deed daar ook werkzaamheden (metaalbewerking), maar moest eruit..:( En nu metaalbewerkster/lassen voor 3 dagen in de week in burger..:)

Weinig dames met mannelijk beroep..;)

6. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Groepsleidster op een medisch kinderdagverblijf van kinderen van 0 tot 6 jaar met een ontwikkelingsachterstand in combinatie met een complexe problematiek.
    Denkend aan ouders met onvoldoende pedagogische vaardigheden, alcohol problemen, psygische stoornissen, schulden etc, waardoor ze niet in staat zijn om hun kinderen op de juiste manier op te voeden. De kinderen die bij ons worden aangemeldt hebben veelal een normale intelligentie, maar hebben door verschillende redenen een ontwikkelingsachterstand. Bijv. verslaafd geboren, verwaarlozing, mishandeling, psychiatrische stoornissen, pedagogische onkundigheid bij ouders etc.

7. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik ben woonbegeleider/gastvrouw in een verzorgingstehuis. Ik vind het super werk, maar ik moet de hele tijd lopen, en ik vind het nu al zwaar, haha. Ben benieuwd hoe dat over een paar maandjes gaat zijn := .

8. kruimeltje1985

7 apr 2012
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    endoscopieverpleegkundige maag- darm- leverziekten

9. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben consultant assistent binnen een uitzendbureau.

10. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    pedagogisch medewerkster op kinderdagverblijf, groep 0-4 jaar.

@ woepie: heb niet echt tips, vind het ook zwaar worden, met bukken idd enz. geef het aan aan je collega's. zodat zij dingen kunnen overnemen van je.

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wat een leuk topic om te lezen.

Hier in telecommunicatie winkels gestaan (5 jr in totaal)en drogisterij medewerkster geweest, nu al bijna 2 jr. ziektewet/wajong, dit jaar begin ik omscholing naar financieel administratief medewerkster.

12. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Begonnen als varkenslachter, nu alweer 10 jaar procesoperator in een vleesfabriek... Volgend jaar begin ik met een BBL Verzorgende IG heel wat anders dus haha

13. Jasnoo

Jasnoo Lid

9 nov 2010
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Management assistente bij Nederlands grootste bouwbedrijf :)

14. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.501
    1.852
    113
    Verkoopster bij een babyzaak:)

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Verzorgende IG bij een thusizorg.

16. Elmo1982

Elmo1982 Lid

13 jun 2011
    45
    0
    0
    Haarlem
    Beveiliger in het gevangeniswezen

17. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Verpleegkundige :) werk momenteel op de uitslaapkamer (verkoever of recovery) van de OK afdeling met kinderen, ben er pas begonnen. Érg leuk werk moet ik zeggen ^^ Hiervoor gewoon als verpleegkundige op een verpleegafdeling gewerkt.

18. Kassie

Kassie Actief lid

3 aug 2011
    107
    0
    0
    iets in de lucht
    La Herradura, Spanje
    Hier ook een mannelijk beroep, al wordt dat langzaamaan minder: ik bestuur een vliegtuig (burgerluchtvaart).

19. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Ik werk op een kinderdagverblijf als pedagogisch medewerkster, daarnaast studeer ik deeltijd Pedagogisch Educatief Medewerker (pedagogiek over het jonge kind) en uiteindelijk wil ik een activiteitenboek/map ontwikkelen en een boek schrijven over de invloed van muziek op het jonge kind! (nogal abitieus dus :$)

20. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    ik ben apothekers assistente

Deel Deze Pagina