Wat leuk om te lezen wat iedereen zoal doet. Zelf studeer ik maatschappelijk werk en dienstverlening (hbo) en daarnaastheb ik een bijbaantje in een restaurant en ik doe vrijwilligerswerk. Maar ik moet binnekort toch iets laten vallen. Omdat alle drie combineren met een zwangerschap en straks een kindje niet gaat.
Sociaal Pedagogisch Hulpverlener in de gehandicaptenzorg op een SGVG-auti locatie. ( sterk gedragsgestoord, verstandelijk gehandicapt + autisme )
Heee, dat is handig!! Ik ben overledeneverzorgster, soms best zwaar, ben normaal gesproken een doordouwer, nu echt een paar tandjes lager... Wat niet gaat dat gaat niet.
ik werk als barvrouw en horecaportier en beveiliger. moest daar nu mee stopppen tijdens mijn zwangerschap. werk nu voorlopig als donateurwerver.
Ik werk als directie-secretaresse bij de overheid. Vind het nog steeds leuk om te doen. Maar wat een variatie in beroepen. Erg leuk!
Leuk topic! Ik ben tandartsassistente in combi met preventieassostente en orthodontieassistente. Van alles wat eigenlijk. Werk bij 1 tandarts hoor! Die van alles doet.
Ik ben pleegzorgwerker, maar nog altijd op zoek naar een baan als psycholoog aangezien ik daar voor gestudeerd heb.