Hey, Ik werk als opvoedster in een kinderdagverblijf. Na mijn bevalling zal ik mijn werk gewoon weer hervatten. (Na mijn wettelijke weken rust natuurlijk he) Winter ***
Ik werk als secretaresse. Maar zit bij een detacheringsbureau en me contract loopt daar maar tot maart. Dus wie weet moet ik erna wel zelf weer werk zoeken. Maar ik ben niet kieskeurig, want het geld is voor de extra's.
Wel leuk om te zien dat we allemaal toch wel verschillende banen hebben..En we toch wel willen blijven werken..
Ik ben docent op een middelbare school. Werk nu 4 dagen, wil als het er ooit van komt dat we een kindje krijgen naar 2 1/2 dag ofzo, maar wil inderdaad ook wel blijven werken.
Ik ben ziekenverzorgende in de thuiszorg ik werk nu 4 dagen maar wil als ik een kindje mag krijgen 3 dagen gaan werken even afhankelijk van wat financieel haalbaar is. Greets Beeb
Ik ben doktersassistente, werk fulltime. Mocht het grote geluk van een kindje ons 'mogen' gebeuren..blijf ik werken, misschien wat minder. Ten eerste omdat ik het te leuk vind en ten tweede omdat mannetje geen fulltime baan heeft. Ik ben de kostwinner Liefs van Chantal
Ik doe hetzelfde en ook 4 dagen! Het eerste jaar neem ik zwangerschapsverlof zodat ik drie dagen hoef te werken. Maar eerst 7 maanden zwangerschapsverlof doordat alle vakanties er door heen zitten
Ik ben secretaresse op een advocatenkantoor. Ik wil als ik een kindje krijg, 2,5 dag à 3 dagen blijven werken, maar hoe ik het met opvang ga doen weet ik nog niet precies. Misschien ga ik het wel doen bij iemand die thuis oppast.
ik ben nagelstyliste, heb een salonnetje thuis..ben er gelukkig niet afhankelijk van, dus is eigenlijk meer een hobby hahahah, het fijne is dat ik kan beginnen waneer ik wil, en ook weer mee kan stopppen...doe het w.s wel even rustiger aan tijdens een eventuele zwangerschap ( i hope so hihih), en na de bevalling ..dat is het fijne van mijn vak...
Ik werk nu fulltiem (40uur) als Office Manager. Maar wil graag 3 dagen gaan werken. Ik het maar een jaar contract en die loopt ag op 1 januari 2008. En ik ben uitgerekend op ongeveer 5 maart 2008. Ga pas over 6 weken vertellen dat ik zwanger bent (eerste 3 maanden afwachten) en dan kijken wat het reacties zijn!
ik ben cassiere bij kwantum en daarbij hoort ook het verwerken van de vracht en de winkel netjes houden. ik heb een contract van 13 - 30 uur. per week werk ik ongeveer 24uur. lichamelijk is het soms best zwaar omdat mn nekwewervels niet helemaal goed zitten. als ik een kindje mag krijgen wil ik iets minder gaan werken en dan vooral op zaterdag zodat mn vriend dan voor de kleine an zorgen. ben nu wel rustig aan het rondkijken voor iets dat lichamelijk wat minder zwaar is en mn contract loopt nog tot mei 2008, daarna zien we wel verder. liefs doris
Werk full time als leidinggevende op een receptie van een activiteitenbedrijf. Wil na dat ik eventueel kindje mocht krijgen toch wel 3 dagen per week blijven werken. 2 dagen kindje naar opa en oma en 1 dag is mijn man thuis (zijn ook op zaterdag open, vandaar). Uiteraard weten opa en oma dit nog niet maar bij mijn zussen vonden ze het ook hartstikke leuk .....
Ik werk nu 4 dagen als doktersassistente 4 keer 9 uur. Als ik zwanger zou zijn dan wil ik wel 3 dagen blijven werken ( ik wil het niet, maar het zal wel moeten) Ik denk dan wel dat mijn kindje naar het kinderdagverblijf gaat aangezien mijn moeder zelf ook werkt en mijn schoonfamilie in het buitenland woont. Maar gelukkig is het kinderdagverblijf tegenwoordig wel betaalbaar.
Leuk om te lezen wat iedereen voor werk doet. Ik werk als activiteitenbegeleidster met mensen met een ernstig meervoudige beperking. Op dit moment werk ik de ene week 5 de andere week 4 dagen. Als het er eenmaal van komt dat er een kleintje is wil ik drie dagen in de week gaan werken. Liefs.
Ik ben boekhouder bij een administratiekantoor. Omdat ik veel verschillende klanten heb is parttime werken bij ons geen probleem. Ik wil 3 dagen gaan werken als ik een kindje heb.
Ik vind het ook een leuke topic. Je krijgt wat meer een plaatje van iedereen op deze site. Ik ben ambulant hulpverlener in de (crisis)jeugdhulpverlening. Kom bij gezinnen thuis, in crisis met kind van 0-18. Op dit moment werk ik 34 uur. Ik zou graag 26 uur willen blijven werken, maar 24 uur is ook goed. Eerst maar zwanger worden!
Ik ben medewerker binnendienst op een assurantiekantoor. Werk momenteel 40 uur per week. Wanneer ik mama wordt wil ik graag twee dagen gaan werken. Eventueel drie. Of dat mogelijk is in mijn huidige baan weet ik niet, maar zo niet....zoek ik gewoon wat anders...
Vind het zo rustgevend dat jullie zo positief blijven denken.. Zelfs als jullie met jullie huidige baan niet minder kunnen werken voor de baby, zoeken jullie gewoon wat anders. Daar ben ik zo blij om! Want dat is bij ons echt wel even een punt geweest, waardoor we zoiets hadden van we gaan nog niet voor kinderen. Maar ik heb toen uitgelegd dat ik elk werk bijna wel wil doen, gewoon voor de centjes. En ik zeker niet thuis wil blijven.. Wil wel nog bij het buitenwereldje betrokken blijven.