Ik ben ook nagelstyliste en werk ook in een salon aan huis, gaaf he. Het is makkelijk te combineren met mijn zoontje van twee en als de tweede er aan komt ook, je eigen tijd indelen. Een heerlijk beroep vind ik, een hobby waar ik ook nog wat aan verdien. groetjes conny
Ik werk in de kraam! Superleuk werk! Als er een kindje komt zou ik wel minder gaan werken. Alleen werken we wel altijd 8 dagen achter elkaar. Maar ipv 8 uur per dag zou ik er dan 5 1/2 werken (1 gezin). En dan meer dagen vrij.
Momenteel werk ik als bloemist, maar daarvoor werkte ik op een chemisch lab. heel leuk werk alleen jammer dat we weg moesten. Vandaar nu bloemist ( ook heel erg leuk hoor), maar ik hoop wel dat ik nog een keertje weer terug kan naar het lab. Groetjes Puck
Ik ben zelfstandig ondernemer, Grafisch Vormgever. Dus kan mijn eigen tijd indelen en werk vanuit huis, soms als freelancer bij reclamebureau's. Mijn liefje is ook zelfst. ondern. en werkt ook vanuit huis. Er valt dus wel wat te regelen, hoe we dat zouden gaan doen, nog geen idee, denk dat de praktijk dat maar moet uitwijzen.
Ik ben technisch tekenaar(ster!) bij een aannemersbedrijf die voornamelijk kabels legt. Ik maak tekeningen van woningen/bedrijfspanden en geef er op aan waar de kabels het pand binnengaan naar de meterkast. Maar maak ook tekeningen betreft de straat verlichting.... dus niet heel boeiend maar ik heb er geen hekel aan en het verdied niet verkeerd. Als er een beeb komt wil ik van 5 dagen naar 2 Ô 2½ dagen en mischien weg 3 als hubby een ouderschapsdag gaat nemen. Maar in het begin waarschijnlijk niet want ik wil heeeeeeeeeeeel graag een ½ jaar borstvoeding geven. (minimaal..)
Ik werk op de hypotheek afdeling bij een bank Erg leuk ! Als we een kleine zouden krijgen , dan zou ik 3/4 dagen blijven werken...
hoihoi, Groepsleidster op een kinderdagverblijf. Ik werk nu 24 uur en als ons megawondertje mag komen gaat ik 20 uur gaan werken. liefs mandy
De officiele titel van mijn functie is 'database publisher' bij een bedrijf wat met luchtvaart te maken heeft. De functie zelf houdt in dat ik gegevens verzamel voor de informatie die wij publiceren en deze uitgeef via boeken en Internet. Ik werk full time en wil 4 dagen gaan werken als we een kindje mogen krijgen. De rest van de week wil ik 2 dagen kdv, 1 dag Opa en Oma en 1 dag mijn vriend.
Ik werk op een geitenboerderij met verstandelijk gehandicapten, als ik zwanger raak mag ik niet meer inde stal komen, dus voor mij wordt het helemaal raar als ik zwanger wordt... Ik heb geen idee hoe dat allemaal gaat lopen dan. Ik werk namelijk gewoon 32 uur in de stal op het bedrijf. Ik wil wel hier blijven werken, en vriend ook, maar misschien wel een dagje minder, want ik wil geen crechemoeder zijn, maar net zoals mijn moeder, er gewoon lekker zijn!
Leuk om te lezen allemaal. Ik werk nu 32 uur in een speelgoedwinkel (erg moeilijk om niet te veel te kopen haha) Maar ga als de kleine er is 16 uur werken.
Ik werk nu al Verzorgende IG in een verpleeghuis. Ik werk daar voor 30 uur als Eerstverantwoordelijk verzorgende. Als ik deze functie wil houden, zou ik minimaal 24 uur moeten blijven werken. Anders zou ik een schaal lager uitkomen. Weet nog niet wat ik ga doen. Zit er namelijk ook aan te denken om iets anders te gaan doen! Maar als we ooit een kleine mogen krijgen wil ik maximaal 24 uur blijven werken als dat ook met weekenden is. En anders minder!
Ik werk als groepsleidster in een kinderdagverblijf. Ik blijf als ik een kindje mag krijgen 27 uur werken.
Ik ben kapster,en werk 4 dagen in een kapsalon. En als ik ooit een kindje krijg,dan wil ik 1 of 2 dagen gaan werken. xxx san