Wat voor werk doen jullie..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mommie, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg

Ik ben ook nagelstyliste en werk ook in een salon aan huis, gaaf he. Het is makkelijk te combineren met mijn zoontje van twee en als de tweede er aan komt ook, je eigen tijd indelen.
    Een heerlijk beroep vind ik, een hobby waar ik ook nog wat aan verdien.

groetjes
    conny

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik werk in de kraam! Superleuk werk!

Als er een kindje komt zou ik wel minder gaan werken. Alleen werken we wel altijd 8 dagen achter elkaar. Maar ipv 8 uur per dag zou ik er dan 5 1/2 werken (1 gezin). En dan meer dagen vrij.

3. Echeveria

Echeveria Lid

10 jun 2007
    48
    0
    0
    Momenteel werk ik als bloemist, maar daarvoor werkte ik op een chemisch lab. heel leuk werk alleen jammer dat we weg moesten. Vandaar nu bloemist ( ook heel erg leuk hoor), maar ik hoop wel dat ik nog een keertje weer terug kan naar het lab.

Groetjes Puck

4. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ik werk als ic-verpleegkundige in een algemeen ziekenhuis

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben zelfstandig ondernemer, Grafisch Vormgever. Dus kan mijn eigen tijd indelen en werk vanuit huis, soms als freelancer bij reclamebureau's. Mijn liefje is ook zelfst. ondern. en werkt ook vanuit huis. Er valt dus wel wat te regelen, hoe we dat zouden gaan doen, nog geen idee, denk dat de praktijk dat maar moet uitwijzen.

6. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Werk op een buitenschoolse opvang. HƩƩƩl erg leuk!

7. Clau24

Clau24 Niet meer actief

Ik werk in de verslavingszorg!

Erg leuk! :D

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik ben technisch tekenaar(ster!) bij een aannemersbedrijf die voornamelijk kabels legt.

Ik maak tekeningen van woningen/bedrijfspanden en geef er op aan waar de kabels het pand binnengaan naar de meterkast. Maar maak ook tekeningen betreft de straat verlichting.... dus niet heel boeiend maar ik heb er geen hekel aan en het verdied niet verkeerd.

Als er een beeb komt wil ik van 5 dagen naar 2 Ô 2½ dagen en mischien weg 3 als hubby een ouderschapsdag gaat nemen. Maar in het begin waarschijnlijk niet want ik wil heeeeeeeeeeeel graag een ½ jaar borstvoeding geven. (minimaal..) ;)

9. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Ik werk op de hypotheek afdeling bij een bank :)

Erg leuk ! :)

Als we een kleine zouden krijgen , dan zou ik 3/4 dagen blijven werken...

10. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hoihoi,

Groepsleidster op een kinderdagverblijf.
    Ik werk nu 24 uur en als ons megawondertje mag komen gaat ik 20 uur gaan werken.

liefs mandy

11. Eowyne

Eowyne Actief lid

26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    De officiele titel van mijn functie is 'database publisher' bij een bedrijf wat met luchtvaart te maken heeft. De functie zelf houdt in dat ik gegevens verzamel voor de informatie die wij publiceren en deze uitgeef via boeken en Internet.

Ik werk full time en wil 4 dagen gaan werken als we een kindje mogen krijgen. De rest van de week wil ik 2 dagen kdv, 1 dag Opa en Oma en 1 dag mijn vriend.

12. fleerpje

fleerpje Actief lid

26 jun 2007
    309
    0
    0
    Ik werk op een geitenboerderij met verstandelijk gehandicapten, als ik zwanger raak mag ik niet meer inde stal komen, dus voor mij wordt het helemaal raar als ik zwanger wordt... Ik heb geen idee hoe dat allemaal gaat lopen dan.
    Ik werk namelijk gewoon 32 uur in de stal op het bedrijf. Ik wil wel hier blijven werken, en vriend ook, maar misschien wel een dagje minder, want ik wil geen crechemoeder zijn, maar net zoals mijn moeder, er gewoon lekker zijn!

13. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Leuk om te lezen allemaal.

Ik werk nu 32 uur in een speelgoedwinkel (erg moeilijk om niet te veel te kopen haha)

Maar ga als de kleine er is 16 uur werken.

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ik werk nu al Verzorgende IG in een verpleeghuis. Ik werk daar voor 30 uur als Eerstverantwoordelijk verzorgende. Als ik deze functie wil houden, zou ik minimaal 24 uur moeten blijven werken. Anders zou ik een schaal lager uitkomen.

Weet nog niet wat ik ga doen. Zit er namelijk ook aan te denken om iets anders te gaan doen!
    Maar als we ooit een kleine mogen krijgen wil ik maximaal 24 uur blijven werken als dat ook met weekenden is. En anders minder!

15. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik ben honden trimster. Ik knip 15 uur per week honden in een trimsalon die niet van mezelf is.
    bar

16. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    Belgiƫ
    Ik werk als opvoedster op een school :)

17. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ik werk als groepsleidster in een kinderdagverblijf. Ik blijf als ik een kindje mag krijgen 27 uur werken.

18. fleerpje

fleerpje Actief lid

26 jun 2007
    309
    0
    0
    Leuk! :D lijkt me echt leuk om te doen!

19. Niet meer actief

Ik ben kapster,en werk 4 dagen in een kapsalon.
    En als ik ooit een kindje krijg,dan wil ik 1 of 2 dagen gaan werken.
    xxx san

Deel Deze Pagina