Ik ben student En momenteel naast mijn studie fulltime voorzitter van mijn studievereniging (1 van de grootste van Nederland met 2500 leden). Maar dit is mijn laatste maand en per september wisselen we van bestuur. En zo af en toe klus ik bij als studentassistent in onderzoek.
Leuk allemaal te lezen wat iedereen doet Ik werk als kinderleidster op een naschoolseopvang met kinderen 5 tot 6 jaar...erg leuk trouwens hihi...
Ik werk momenteel nog als Full time Buitenland Planner weg transport. Na mijn verlof kan ik niet terug komen als part-time dus na mijn verlof ga ik een nieuwe baan zoeken.
ik ben studente Turkse Taal en Cultuur en werk verder 2 dagen in de week bij de HR afdeling van een bank.
Nou ik ben Grafisch vormgever en naast mijn baan heb ik een tweede "baan" als fotografe. www.silvisual.nl Groetjes Silvie
Relatiebeheerder bij een landelijk uitzendbureau met als klant een groot ministerie. 36 u pw (ene week 4, andere week 5)
op dit moment schoenenverkoopster voor 29 uur per week. per 1 juli een nieuwe baan als medewerker acceptatie en beheer bij een bank voor 40 uur per week.