Ik werk in de buitendienst. Doe onderzoek naar fraude bij een verzekeringsmaatschappij. Daarnaast deeltijd student!
Begeleider in een woonvorm voor meervoudig gehandicapte jongeren (fulltime). Als we straks een gezin zijn ga ik 20 uur werken.
ik ben senior begeleider op een werkplek voor mensen met een verstandelijke beperking op een manege (fulltime) en na mijn en paardrij instructrice. en na mijn verlof blijf ik 3 dagen werken.
Ik ben verzorgende IG in een verzorgingshuis voor ouderen met een visuele beperking, en ik doe de administratie van mijn mans bedrijf.
Ik werk als grafisch vormgever bij een uitgeverij. Hier is een link naar mijn portfolio.. http://www.shellykamp.com/
Ik ben juf van groep 1-2 voor 4 dagen (31,5 uur) per week. Nu nog maar 3 weken... dan vakantie/verlof. Ga pas na de kerstvakantie weer werken voor 20 uur.
ik maak hotelkamers schoon (soms leiding geven) dus dames ruim je rotzooi op voor je gaat scheeld mijn een hoop werk. ik werk 3 tot 4 ochtende in de week en dat zijn 12 tot 16 uur
Ik ben ambulant hulpverlener, werk met jongvolwassenen tussen 18-30 Dat doe ik 32 uur in de week en dat blijf ik vooralsnog na mijn verlof ook doen. Ben wel de mogelijkheden voor een eigen praktijk aan het onderzoeken, maar als ik dat ga doen, zal dat pas gebeuren als we straks nog een tweede kindje hebben: 800 euro per maand zwangerschapsuitkering voor zelfstandigen vind ik een beetje weinig, (als je dat naast m'n salaris legt iig).
Ik ben teamleider binnen een hulpverleningsorganisatie en daarnaast coach ik jongeren in de leeftijd van 15 tot 25 jaar... Ik werk nu 32 uur, maar ga straks 28 uur werken
ik werk fulltime als receptioniste/telefoniste en ik ben tevens werkzaam op de afdeling administratie en logistiek van een bedrijf dat handelt in energieproducten het is niet zo heel boeiend, dus ik ben blij als ik strax na mijn verlof voor 20 uurtjes aan de slag kan! ( mits ze mijn uren goedkeuren, anders word het een andere job )