Ik ben manusje van alles op kantoor bij een schildersbedrijf. Doe van alles omdat het een klein bedrijf is. Van administratie tot koffie brengen naar de baas! Afwisselend en super leuk.
Ik geef full time les op een zmok school (school voor zeer moeilijk opvoedbare kinderen) en daarnaast heb ik een eigen judo schooltje.
ik werk als coordinator brede school op een basisschool. ikstuur de overblijf aan, de moeders en tevens de vakkrachten die na school kinderen activiteitenlessen geven. dit is op een basisschool. veelzijdig werk dus. coordineren, werken en contacten met de kinderen, leerkrachten, vakkrachten,ouders en overige instanties. erg leuk nu 5 dagen na verlof 4 dagen.
Ik denk toch dat het voor iedereen een stukje leuker blijft als we een beetje rekening met elkaar houden. De schoonmaaksters kunnen er niets aan doen dat de hotelprijzen zo hoog zijn. En als je ziet hoe sommige mensen kamers achterlaten, het lijken wel varkens (En nee, ik doe dat werk zelf niet )
Wauw...dat wilde ik vroeger altijd worden. De combinatie van mij en snijden in dieren is alleen niet handig
Wat leuk! Hier hetzelfde, ik werk alleen niet fulltime. Vind ik te zwaar, op mijn groep, dus heb bewondering voor je!
Ik ben lerares basisonderwijs, speciaal onderwijs en voortgezet onderwijs, waarvan ik het afgelopen jar in het vmbo en mbo heb gewerkt
Ik werk in de tuinbouw in de tropische potplanten (Anthurium). Momenteel ben ik aan het afbouwen van 55 tot 60 uur per week naar drie dagen per week na mijn verlof. En ik moet zeggen dat afbouwen lukt aardig want vanaf donderdag heb ik eindelijk verlof
Ik werk als groepsbegeleider binnen een behandelgroep voor LVG jongeren (pubers) met opvoed- en ontwikkelingsproblematiek. Een hele mond vol. Sinds een week draai ik geen slaapdiensten meer en ben ik van 32 naar 22 uur in de week gegaan. Dat was een goede beslissing! Best vermoeiend en af en toe risicovol werk...
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd waarom je 60 uur per week moet werken in de tuinbouw... Klinkt mij niet als een baan waarbij het nodig is om over te werken.