Mijn man werkt als groepsleider op een mfc-groep met moeilijk opvoedbare kinderen met gedragsproblemen.
Mijn vriend is Cnc frezer, hij krabbelt langzaam maar zeker omhoog. ( krijgt diverse opleidingen ) Maar zit te twijfelen om in de toekomst de zorg in de gaan. Totaaaal iets anders, maar ach..
Grappig, daar heeft mijn vader ook 35 jaar gewerkt. Mijn zusje en ik hebben er een paar keer in de zomervakantie gewerkt en mijn broertje werkt er nu ook alweer een paar jaar. Verdient best lekker daar!
en mijn schoonpa werkt ook bij de mars haha me vriend werkt trouwens op lijn 5 en aan de machines en me schoonpa hal a
credit analist bij texaco benelux. Hij moet zorgen dat de centjes binnen komen en kijken waar er nog centjes te halen valt.
mijn man zit thuis...zorgt 3 dagen voor onze zoon als ik ben werken. Hij is afgekeurd wegens een herseninfarct, zit al 2,5 jaar thuis.....
Mijn man is zelfstandige, hij legt tennisbanen aan, onderhoudt deze en richt diverse type sportvelden in, voetbaldoelen, hockeydoelen e.d. bv de Arena hebben wij ook de doelen geleverd e.d. (deels dan je hebt daar zoveel staan)