mijn man is case manager en werkt als zelfstandige met "probleem"gezinnen die ondersteunig nodig hebben in hun dagelijkse leven... dus met pgb-tjes.....daarnaast heeft hij een eigen zaak in de autohandel en reparaties en apk keuringen... dit is ook een gedeeltelijke dagbesteding voor alle jongeren die hij onder zn hoedde heeft....
Fairy- Gek genoeg moest ik aan je denken toen ik dit topic zag. Mijn man is een Special Investigator in de USAF Denk aan CSI en NCIS maar dan net iets anders, en het heet OSI in de USAF (United States Air Force). Hij zorgt ervoor dat er bewijsmateriaal is zodat mensen opgepakt worden voordat dingen uit de hand lopen. Denk aan video cameras, gps tracking in/onder auto's, afluister technieken, etc. Moeilijk uit te leggen.
Hahah! Heerlijk hé. Word er zelf ook iedere keer weer 'vrolijk' van als ik er naar kijk Als je die toch in het echt tegen zou komen..............
Mijn man plaatst ruiten in bussen, vrachtauto's, traktoren en treinen. Eigenlijk in alles behalve auto's.
Klopt inderdaad. Vroeger was hij langer weg toen hij bij de Marine zat. Dan was het makkelijker om in het ritme te komen. 2 weken is net te doen. 4 weken is beter.
Mijn man is visserman... Doordeweeks weg, in de weekenden thuis.. In de zomerperiode 2 weken van huis..
De mijne is Marketing Manager... Maar daarnaast hebben we ook een eigen zaak waar hij natuurlijk ook in werkt.