Normaal ben ik dol op de winter. Een goede winter welteverstaan. Maar dit keer hoeft het voor mij niet zo. Verlang naar de lente Mijn voorspelling: kwakkel en strenge vorst wisselen elkaar af.
ik hoop op een december met veel sneeuw En dan in januari flinke vorst zodat er stevig geschaatst kan worden, Elfstedentocht mag ook wel weer een keertje. En dan in februari de temperaturen weer een stukkie omhoog.
Doe maar een zachte winter door de week en ijs sneeuw en de hele reutemeteut in het wknd of de vakantie Ik voorzie te veel problemen met woon-werk verkeer als er een strenge winter komt. Bleh
het liefst helemaal geen winter! ben echt in het verkeerde land geboren.. maar als ik moet kiezen ga ik voor de kwakkel want met echte vorst zit mijn man thuis omdat de bouw dan stil gelegd wordt..
Ik hou van strenge winters maar als er veel sneeuw valt ben ik meteen onthand met alleen een fiets, dan durf ik niet meer en moet elke ochtend 8,5 km fietsen en s,middags weer.
Ik denk en hoop op een echte winter! Sneeuw, ijs, elfstedentocht en hoppa! Maar ik hoop vooral op een mooie winter. Geen regen en drek maar juist zon met vrieskou en dus hele lage temperaturen!
Ik hoop op geen ijs, geen sneeuw, geen kou uuuuh alles wat met winter te maken heeft wil ik niet Ik wil zomer, warmte, gezelligheid in de tuin, lekker picknicken in de natuurspeeltuin, uren zwemen en lekker spelen op het strand, fluitende vogeltjes. Ow wat verlang ik naar de zomer
Ik wil sneeuw en ijs, maar wel graag in de vakantie. Met 2 kinderen naar school zwabberen op de fiets wanneer het glad is is niet zo erg mijn hobby.
Wat het zal worden, koud, regen, natte sneeuw, drek bleh. Wat ik hoop, dik pak sneeuw, lekker met de slee naar buiten en sneeuwpoppen maken, ijs, schaatsen en warm binnen met warme chocomel naar de vallende dikke sneeuwvlokken kijken. Oké als we erdoor moeten dan gaan we wel weer klagen..