Wat zijn jouw goede voornemens voor 2010? Ik wil afvallen en veel ook. Zojuist kreeg ik de kerstfoto's binnen per email en ik dacht dat mijn schoonzusje zich vergist had in de foto's. Er zat een foto van mij bij waarvan ik dacht dat 'ie gemaakt was toen ik hoogzwanger was..... Niet dus, deze was afgelopen vrijdag gemaakt. Ik ben dus heel erg geschrokken! Ook wil ik doorgaan met sparen en mijn administratie eens een keer goed ordenen en zo netjes houden. Ik ben benieuwd naar jullie voornemens!
Luisteren naar m'n hart dat is wat ik vanaf 2010 ga doen. Me niet meer laten beïnvloeden door anderen maar doen waar ik mij goed bij voel en wat mij en mijn gezin gelukkig maakt.
heb je even?! hahaha nee hoor hier komt mijn lijstje: * afvallen * meer sporten * andere baan * wat vaker naar mn moeder toe gaan (naja naar de begraafplaats dan) * in ondertrouw gaan * trouwen * zwanger worden (hoop dat dat in 2010 lukt, ik duim voor alle meiden die (in 2010) zwanger willen worden) * op zoek gaan naar een heel huisje * wat beter omgaan met me geld dit was het eventjes, maar als ik er op nog meer kom dan plaats ik ze meteen... ik hoop dat alle goeie voornemens uit mogen komen!!!
Stoppen met roken (gaat zeker weten lukken) Afvallen. Veeeeel uitgaan en genieten. Beter met geld omgaan. Rijbewijs halen. k hoop dat al onze voornemens uit mogen komen!
ik heb niet echt goede voornemens. ik vind dat ik het afgelopen jaar prima heb gedaan. wat ik wel graag zou willen is een eigen huisje kopen.. maar daar kan ik persoonlijk niets aan doen. wachten tot ze mijn vriend een vast contract aanbieden en dan kunnen we gaan zoeken normaal gesproken binnen nu en 2 maanden krijgt hij er een aangeboden dus moet zeker lukken dit jaar hoop ik nouja, dat is geen goed voornemen maar gewoon iets wat ik heeeel graag wil en hoop te kunnen bemachtigen dit jaar
- Blijven stoppen met roken (na de zwangerschap bedoel ik dus) - Een mooie parttime baan vinden - Een geweldige moeder worden - Sparen - Minder snoepen - Meer sporten (zwemmen&wandelen) Kunnen we dit topic over 6 maanden nog eens omhoog schoppen ter herrinnering? Dan kunnen we meteen een poll erbij doen hoe het ons vergaan is hihi.
Ik heb er maar één en dat is afvallen...en veel ook toch het liefst een kilo of 18 a 20. na mijn eerste zw.schap zijn er wat kilo's blijven zitten maar nu naar de tweede moet het echt gaan gebeuren. voel me een beetje een zeekoe
Ik heb geen goede voornemens. Heb er nog nooit aan gedaan, want er komt bij mij toch niets van. 2 jan ben ik het alweer vergeten. Vind het altijd wel leuk om te horen wat de goede voornemens van anderen zijn. Diezelfde voornemens komen ieder jaar weer terug.
Ik heb nooooit goede voornemens gehad, maar dit jaar is mijn leven er zo positief op vooruit gegaan dat ik het graag nog wat verbeterd zie. - afvallen (heb 4 januari een afspraak bij een cambridge-consulente en heb er onwijs veel zin in) - Beter met mijn geld omgaan - Hard werken - Met mijn dochter naar Barcelona - sporten