Hou dames, Misschien dat jullie het herkennen.. Ik ben nu 26weken in verwachting van onze tweeling. Sinds vanmorgen vroeg heb ik een onwijze druk op mijn onder buik. Heb dit nooit eerder gehad en weet even niet wat ik er mee moet. Vorige week bij het zh gevraagt of mijn gevoel van indaling goed was. De vrouw die de echo maakte zei inderdaad dat 1 kindje was gedaald. Ze heeft toen ook gelijk gekeken naar de rest. Ze had het vermoeden dat me vliezen waren gebroken maar kon dit niet met zekerheid zeggen omdat ze het vliesje tussen beide baby's niet kon vinden. Daarna gesprek gehad met de gyno. Zij zei dat me eigen arts er maar even naar moest kijken of hij het vliesje wel kon vinden. Daar moet ik pas volgende week woesdag heen. Misschien dat de druk op me buik te maken heeft met de indaling van 1 van de 2 ukkies... Bij me dochter heb ik dit nog nooit gehad.
Lijkt me niet prettig om met die gegevens weer naar huis te worden gestuurd en te moeten wachten tot volgende week. Ik zou dan toch wel zekerheid willen hebben.. Verder kan ik je er niet mee helpen misschien andere meiden hier met ervaring..?