Wij hebben een bedrijf in interieurbouw. Doen complete huisinrichtingen, maar ook alleen een dressoir of eetkamertafel. Alles op maat en naar wens van de klant.
Ik heb een online dierenwinkel(tje) en lever (honden)voer bij de mensen thuis af (groot verpakkingen). Ze komen via internet, fokkers of via de reclame bij mij. Daarnaast nog werkzaam in de zorg.
Ik heb een eigen bedrijf aan huis. Ik draai 7 dagen per week 24 uur-Diensten .. en dat 365 dagen per jaar. Ik ben verzorgende, verpleegster & leerkracht .. Ik ben huishoudster & kokkin .. Ik ben rechter, politieagent & psycholoog .. Ik jaag 's Avonds de krokodillen onder het bed vandaan & 's Nachts sta ik op om nachtmerries weg te troosten .. Ik ben soms nog wakker als iedereen al slaapt & mijn wekker gaat vroeger dan welke andere wekker in huis. Ik ben moeder .. Dus, zijn er nog mensen die durven te beweren dat ik níet werk?! haha vond hem wel grappig.... mijn eigen bedrijfje
Mijn man heeft een klus en adviesbureau + een traprenovatiebedrijf. D.w.z. dat hij klussen aanneemt van 1 traprenovatie tot het renoveren van een compleet pand of kantoorruimtes. Hij heeft daarvoor personeel in dienst en werkt gedeeltelijk samen met zzp ers. Zelf klust hij niet, maar adviseert en bedenkt alles. Verder heeft hij een traprenovatie systeem bedacht waar hij nu pattent op aan het aanvragen is. Ik doe nu alleen de voorbereidende klussen voor de boekhouder en ga af en toe mee naar een klus.
samen met mijn man hebben wij de beste outdoorwebwinkel van nederland en belgie. en samen met een goede vriendin hebben we een nagelsalon.
Ik ben freelance visagiste en haarstyliste en kom bij de mensen thuis. Mijn job varieert van knippen tot bruidskapsels en make-up en daarnaast ben ik ook veel bezig met het plaatsen van hairextensions en ik ga binnenkort ook sieraden verkopen op mijn website.
ik heb mijn eigen fotostudio, waar ik me voornamelijk richt op portret, bruids- en bedrijfsfotografie. Mijn vriend heeft een eigen bedrijf in het straat en grond werk.
Ik heb een nagelsalon aan huis en daarnaast werk ik 20 uur in de week bij. Mijn man werkt 40 uur voor een projectinrichter als stoffeerder en hij heeft ook een eigen bedrijf als stoffeerder. Legt dus vloeren.
Gaaf zeg... hoe kom je er zo bij om dat te doen? En hoe gaat zoiets in z'n werk? (rijke) Klant komt bij jullie omdat ie geen inspiratie heeft voor z'n nieuwe huis?