Hoi, Ik zat eraan te denken om deze boekjes te bestellen bij de bol.com, Iemand ze al eerder besteld, en wat vond je ervan? Kan ze namelijk alleen op een klein plaatje zien. Groetjes
Bij de TNT zijn ze goedkoper, en gratis verzending En als je op het plaatje drukt zie je ze in het groot. Dikkie Dik uitdeelboekjes (16 stuks) - Dikkie Dik - meer dan 1000 originele cadeaus voor elke gelegenheid Helaas geen ervaring,maar ziet er leuk uit
@ Bosi333, jij hebt ook van die kleine boekjes? Zijn ze ook geschikt voor de wat kleinere kindjes, of echt voor wat ouder. @ Sammie88 Hee super, dank je wel! Kan ze nu idd beter bekijken! En dat scheelt weer wat!
Ja ook voor kleintjes vanaf 1 erg leuk. Isabella heeft er een stuk of 4 en ze leest ze zelf altijd voor aan haar knuffels en wij moeten er vaak uit voorlezen. Ze kent ze van voor naar achter maar steeds moet ze er weer op lachen. Het zijn vaak grappige dingen die dikkie dik overkomt.
heb ze zelf nooit besteld maar mijn dochter heeft wel al twee keer zo'n boekje gekregen en ze is er helemaal gek van, de eerste heeft ze opgegeten en met de tweede komt ze regelmatig aandraven. De moeder van het kindje had het ook erg leuk ingepakt, het boekje onderop, daarop zo'n blaastoeter van Hema (roltong heet dag geloof ik) beetje confetti erbij en een doorzichtig folietje met een lintje eromheen.
Robin heeft ze ook wel eens uitgedeeld, maar dan Sesamstraat uitdeelboekjes, kun je o.a. bij Ikea kopen. Wist niet dat ze er ook van Dikkiedik zijn, misschien handig voor als ze 3 wordt op de peuterspeelzaal, ze is helemaal gek van Dikkiedik. Ik vind het ook een handig cadeau, geen problemen met kinderen die bepaalde dingen niet mogen eten, maar voor iedereen leuk.
Robyn heeft die uitgedeeld op het KDV toen ze 1 was geworden. Ik heb ze van te voren allemaal even gelezen (wilde natuurlijk wel de leukste zelf bewaren ) maar ze zijn echt heel leuk. Ze komt regelmatig met een boekje aanzetten om weer even te lezen.
Hier al twee keer uitgedeeld! ( Zowel bij Dean als Dominique) Erg leuke reacties gehad, ouders waren enthousiast.
mijn zoon heeft er net op getrakteerd toen ie 3 jr werd op de peuterschool. ik had het boekje in een uitdeelzakje (action) gedaan samen met een doosje rozijntjes en een lolly. weinig werk van op deze manier. gr
Super leuk idee! Het duurt hier nog even, maar hij staat vast bij mijn favorieten! Jara zit nog maar een paar weken op het KDV en heeft nu al een paar keer een zakje met een koekje en een ballon o.i.d. gekregen. Vind ik dit toch een stuk origineler! En hier heeft ook elk kind (uiteindelijk) wat aan! Wij hebben al die koekjes hier in de la liggen...
Ik heb geloof ik bij de hema ook van die boekjes gekocht maar dan van sesamstraat. Die vond ik ook erg leuk en Luc heeft ze letterlijk stuk gelezen.