Nou zie geen aanleiding hoezo het erger zou moeten zijn? Kom op, het is een forum. Er worden geen regels overtreden en op deze manier is het ook niet leuk.
Nou, ik vind dit ook niet echt een normale reactie. Is dat de bedoeling tegenwoordig, dat de moderators en plein public leden gaan berispen? Ik snap dat je nieuw bent, maar een forum modereren is echt wel iets anders dan bovenstaande manier.
Verpleegkundige coördinator GGZ en mijn man heeft sinds deze week eindelijk weer werk na een jaar thuis gezeten te hebben. Administratief werk doet hij.
Mijn man is criminoloog en promoveert nu aan de uni. Nog een jaartje. En k ben sinds 1,5 huismoeder. Hiervoor office manager
Ik ben zorgcoördinator op een woonvorm voor mensen met een verstandelijke beperking.. Cliënten moet ik eigenlijk zeggen, maar dat krijg ik mijn vingers bijna niet uit! Manlief werkt bij een bezorgservice, was hiervoor timmerman, maar bedrijf ging failliet en nu is hij hier gelukkig helemaal happy
Dat lijkt me nou zo interessant hè....criminoloog..... Ik werk in de ouderenzorg, mijn man is gereedschapmaker.
Ik ben thuisblijfmama en heb een eigen webwinkel in baby- en kinderkleding. Man werkt als service adviseur bij een bekende autodealer.
Mijn man is verpleegkundige in de psychiatrie, en ik ben thuis omdat ik afgekeurd ben. (zeeeeer tegen mijn zin)
Mijn man werkt in de ICT... Ik werk als verzorgende in de thuiszorg en doe er ook clientenplanning en het rooster maken erbij. Zijn super tevreden met ons werk
Ze is nog niet zo lang moderator...ik denk dat het een beetje een inschattingsfout was Man werkt in de off shore Ik werk in de recycling ( vintagefun ) eigen ( hobby) bedrijf.