Ik heb voor het zoontje van een vriendin een badhuis van winnie the pooh gekocht. Hij vind hem helemaal het einde. Enne hij kan nog jaren mee
hmm lastig hoor en als je n de winkel staat is toch alles gewoon leuk? wij zijn in september aan de beurt maar de activity walker staat hier al.. das activity center en babyrollator in 1 en tuinspeeltjes hoeven eind september helaas ook niet meer (dat badje komt wel ietsje eerder gok ik) wijzijn van plan oa wat boekjes te gaan vragen maar boekjes heb je nooit genoeg zeker niet als je ze nog af en toe opeet en verder tja.. beetje eigen fantasie hoop ik speelgoedwinkels zitten vol met leuke dingen. en we verwachten echt te veel visite (huis zit alleen al grotendeels vol als er enkel opa's en oma's komen )
Nou Louise's verjaardag is voorbij en ze heeft de volgende (fantastische) cadeaus gekregen: * Loopauto van Winnie the Pooh (vliegtuigje) * Ark van Noah van Vtech * Rieten stoeltje * allemaal leuke kleertjes * Ballen voor de ballenbak * Stoepkrijt (was meer een grapje maar leuk voor later) * Opblaasbadje * Strandbal * Leuke slab met tekst * 2x een strandset Het was een supergeslaagde dag! Louise heeft genoten van alle aandacht/lekker/cadeaus
Tijn heeft het volgende gekregen: - fatboy(lekker lounchen!) - brandweer auto/kazerne van little people - garage little people - boerderij little people (vind Tijn het leukste kado en speelt hij heel veel mee!) - thomas de trein licht/geluid - fiets met duwstang - boekjes - strandsetje - houten puzzel - drumstel(grapje van de oppas, maar erg leuk ding!) - zandbak - pratende spelletjes robot - kleding pfff..veel he! heb heel veel weg gezet, als hij iets beter snapt hoe hij moet spelen dan haal ik het tevoorschijn! Maar fiets en boerderij zijn echt favoriet en er wordt heel veel mee gespeeld! kus miek
Hier komt op het lijstje: * Grote boek van jip en janneke * duplo * kleertjes krijgt ze van oma En vooral niet teveel troep. Zou niet weten waar ik dat allemaal moet laten (klein huis)
ik zat nog te denken aan muziekinstrumenten puzzel van 4 a 5 stukjes ringentoren serviesje haarspulletjes de rest is hier al genoemd
vandeweek iemand een grote kiepauto met handvat bovenop gegeven kindjes van het kdv vinden het super.. en wist echt niet wat ik moest kopen en ja hoor.. ook dit jochie is er erg blij mee en voordeel van een kiepauto boven de trein en het vliegtuig die ze ook hadden.. met de kiepauto kun je in de zandbak en in de zandbak zit ie nog wel een paar jaar denk ik zo @miekie: wij hebben hier ook een fatboy en een doomooseat beiden is best lekker en ze vindt et super als je de fatboy op zn kant legt.. zodat ze dus heel hoog in de zak ligt de doomoo is even op timeout.. ze is te groot om nog rustig in het tuigje te blijven zitten en te klein om er zelf op te klimmen en dus ook te klein om er op te blijven zitten zonder tuigje maar.. die komt straks vast wel weer in beeld als het lukt er zelf op te klauteren en mee te slepen
haha, moet om je lachen! Misschien nog dvd's van Nijntje? (als die bestaan, maar dat zal toch wel?) Zwemband waar mama en kind beide in kunnen (prenatal) verder hou ik dit topic ook in de gaten want wij zijn ook bijna zover
Hier ook een bijna 1-ventje. Ik zat te denken aan DVD van Bumba, want zodra die op TV is, is het lachen gieren brullen! Verder laat ik het over aan de fantasie van de gasten. Zelf wil ik een zandbak-schelp kopen en hij krijgt van oma een schommel.
nijntje dvds zijn er gewoon hoor zag ze toevallig nog liggen vandeweek maar wij zijn niet zo tv-ig.. dus maar niet gekocht vinden het wel prettig dat ze totaal geen interesse heeft voor de tv op het moment paar maanden terug kon je niets meer met dr doen als de tv aan stond... nu negeert ze hem volkomen. tja.. dan toch liever het laatste
ook ik hou deze site in de gaten,hier wordt onze meisje ook bijna 1. mijn schoonmoeder wiest ook niet wat ze moest geven, wilde geld geven,maar hier doe k genoeg ideen op om haar door te geven
Ik vraag straks (duurt nog een tijd) ook kleertjes. Speelgoed is er al zo veel (is 3e kindje en Sinterklaas komt ook nog). Waar onze jongens het meest mee bezig waren rond die leeftijd was een loopwagentje, stapelbekers, en verder heel simpel speelgoed, zoals bakjes vullen met water en weer leeggooien.
Oeeh ik zit het ook al te bedenken, en Nathan moet nog 9 maanden worden Ik zit te denken aan: Prentenboekjes (Dikkie Dik) Een loopwagen Veel speelgoed Schoentjes (Nike Air maxie's) Hobbelpaard. Leukleukleuk, ik kan niet wachten. Oh en kort daarna heb je ook nog Sinterklaas! We moeten een groter huis kopen met al die rotzooi.