Wat vraag je nog aan de kraamvisite?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sisa, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hoi allemaal,

Volgende week (hopelijk gaat alles goed!) wordt EINDELIJK ons kindje geboren met een geplande KS. We kijken er natuurlijk heel erg naar uit en met ons, iedereen om ons heen ook :D
    Nu begint ook iedereen te vragen, wat kan ik nog voor jullie kopen, wat wil je nog hebben, wat heb je nog niet? Ik kom niet veel verder dan een Lodger Wrapper en een luiertas, dat heb ik gewoon nog niet gekocht. Verder heb ik natuurlijk wel al kleertjes en zo, maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat je nog kunt gebruiken en wat je kunt vragen? Iemand tips, ideeën? Ik vind het ook niet fijn om dingen te vragen maar ja, áls ze het dan toch vragen kan ik maar beter eerlijk zijn dacht ik...of hoe denken jullie daarover?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou persoonlijk cadeaubonnen vragen van bijv. Prenatal of H&M ofzo. Dan kun je alle bonnen bij elkaar leggen en zelf shoppen voor een hoop kleertjes/speelgoed etc. Misschien heb je nog wel dingen nodig waar je nu nog niet aan hebt gedacht, zoals een kinderstoel, handzame (extra buggy), spulletjes voor als je kindje wat ouder is.

Veel succes volgende week en geniet ervan!

3. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

12 aug 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Inderdaad; cadeaubonnen van Prenatal of uberhaupt VVV-irischeques om zelf spulletjes te kunnen kopen waar je nu niet op kan komen.

Aangezien ik zelf alles ook al heb, en niet meer weet wat ik moet vragen, denk ik dat ik bonnen het leukst/prettigst vind. Of kleertjes vanaf maat 68, want ik heb al zoooooveel in maat 50/56 en 62.

Heel veel sterkte en plezier straks!

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ja, grotere maat kleertjes is wel ok. het is echt lastig, je wilt veel dingen ook eigenlijk zelf kopen. mijn zoontje heeft zo goed als geen speelgoed dat ik zelf gekocht heb, dat vind ik erg jammer! dus dan zijn bonnen wel fijn, maar de meeste mensen willen het niet geven helaas.

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    hier de derde op komst. We hebben al een dochter en een zoon dus hebben gewoon alles al en in overvloed. Denk dat ik maar etosbonnen ga vragen...kan ik mooi de luiers van halen ;)
    (Kwam er gisteren trouwens achter dat de stelstang van ons hangstoeltje ,die zo fijn is op visite voor aan de tafel, is afgebroken. Denk dat ik die dan maar aan m'n ouders vraag ter vervanging ;) ). Ik vind kleertjes hartstikke leuk om te krijgen hoor, daar niet van, maar aan bonnen heb ik veeeeeel meeer!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Wat fijn dat mensen het aan je vragen. Bij ons heeft niemand gevraagt wat we wilden hebben, en we kregen dus veel kleertjes. En dat terwijl we al best veel hadden.

Wat je nog zou kunnen vragen (weet natuurlijk niet wat je al hebt):
    - boxmobiel
    - babygym
    - boxspiraal
    - slabbertjes
    - voorleesboeken
    - speelkleed voor op de vloer, of extra boxkleed
    - zilveren spaarpot
    - mooi fotolijstje (waar je later een foto van de kleine in kunt doen)
    - wipstoel
    - teletubbie dvd
    - cadeaubonnen
    - slaapzakje
    - pyamatjes

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Kleertjes in wat grotere maten, cadeaubonnen prenatal, hema en h&m
    Gipsafdrukje voor handen/voetjes (o.a te koop bij prenatal) Fotoalbum,tandendoosje, spaarpot en ik kan nog wel ff doorgaan haha

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wat een goede tips allemaal, geweldig, bedankt meiden!

9. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben een sprookjesboek gevraagd met de echte ouderwetse sprookjes. Verder vragen we cadeaubonnen van prenatal en hema etc. We weten nu nog niet wat we missen dus hebben verder nog geen wensen.

10. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Wees blij dat ze het aan je vragen, voor je een karrevracht met spullen krijgt waar je niks aan hebt. Wij hebben vooral duplo gevraagd. Is wel op de groei, maar goed. Liever iets waar ze later wat mee doen, dan wat je in de kast legt en er maar ligt. Ff denken wat is nog meer handig:
    * luiertaart
    * cadeaubonnen
    * tuitbekers
    * plastic slabbers
    * gewone slabbers
    * besteksetje
    * bordje, kommetje, bekertje
    * kinderstoel
    * cadeaubon voor fotoshoot
    * pyamaatjes in grotere maten (62,68,74,80)
    * boekjes van dick bruna,nijntje, dikkie dik
    * voorleesboek van jip en janneke

Deel Deze Pagina