merk wel dat ik een beetje ene gemengd gevoel krijg over zijn verjaardag hij is dan geen echte baby meer (nu ook al niet ) maar vindt het ook wel heel leuk
Mijn zoon is vorige maand 1 jaar geworden en heeft o.a. gekregen: - loopauto - vormenhuisje - eetsetje (bord, kom, beker) van Dick Bruna - muziekinstrumenten - kralenspiraal - dokterskoffer - kleding - gereedschap
Wij hebben ook geen idee wat te vragen dus ik lees even mee. @Marilouise, onze kindjes zijn even oud! Wij kunnen het dus lekker op een zondag vieren.
Wij kochten voor onze kleine kerel een tafeltje met twee stoeltjes toen hij een jaar was. En een kleinigheidje van speelgoed erbij voor de leuk.
hij krijgt van onszelf een speelkleed zo'n autobaan en een tafeltje en stoeltjes leuk voor als de box straks weg is hij vindt het nu nog fijn, en mama ook fijn he op zondag jarig en gelijk vieren.
mn dochter heeft een schommelkoe gekregen en de boederij van little people.. wat ook leuk is voor die kleintjes is activity tafel..
Hier vindt mijn dochter ook megablocks geweldig. Kun je allerlei verschillende dingen van krijgen. Deze heeft ze van ons voor haar verjaardag gekregen: 3 In 1 Build A Town Tafel - Verder autotje, loopwagentje, vormenhuisje, kleertjes, schoentjes, hamertje tik, boekje.