Ik ben momenteel veel bezig met mijn hobby: naaien en art journaling. Vorig jaar heb ik 3x gezegd dat ik zó graag een bankje wilde maar mijn man deed er niets mee Dit kaar heb ik heel duidelijk gezegd dat er genoeg is: hobby artikelen óf een mooi bankje. Ik ben benieuwd
Over het algemeen boeken of een bijdrage aan een groter spaardoel. Vorig jaar had ik aan een aantal (zeer creatieve) familieleden gevraagd om zelf iets te maken vanuit hun hobby waarvan zij vonden wat bij mij paste, en ik heb geweldig leuke cadeaus gehad die erg waardevol zijn voor me.
We gaan elk jaar dat weekend íets leiks doen. Weekendje weg, dagje grote stad .o.i.d. afsluitend een lekker hapje eten. Ik wist namelijk nooit iets, en zo hebben we ook nog extra tijd samen. Dit jaar gaan we waarschijnlijk een weekendje naar Leuven of Brugge.
Iets voor mijn naaimachine en aan mijn man 1 of 2 nachtjes logeren in van de valk hotel. We hebben niet zo'n groot huis en wil niet verder dichtslibben.
Niets wij doen daar niet aan. Heerlijk! Elke keer dat verzinnen en terugverzinnen voor iemand anders, vreselijk!
Dit probleem heb ik nou ook altijd. Ik weet nooit wat en komen er altijd prulletjes bij. Dit jaar zou ik het wel weten alleen zal er niks van komen jammergenoeg. Een verhuisbedrijf die alles in en uitpakken voor me . Ik ga 2 weken na mijn verjaardag verhuizen en zie er zo tegenop.......
Ik vraag nooit iets, ben altijd redelijk inspiratieloos. Vind het vooral heel leuk om te zien waar mijn man en kinderen iedere jaar mee aan komen zetten
Qua visite vaak cadeaubonnen of geld, meestal sauna-bonnen (gratis dagje sauna ftw ) Aan mijn man vraag ik niet altijd iets specifieks, alleen als ik echt iets in gedachten heb, anders verzint hij zelf iets... Een avondje uit, weekendje weg (stedentrip), een boek, o.i.d. Dat lukt meestal nog wel
Rituals spullen, het liefste de Tao en de Buddha lijn. Oorbellen, het liefste zilverkleurige ringen (groot en grof) of van die boho hangers. Media Markt bon om bij te leggen bij de tablet die ik wil gaan kopen. Rode lipstick van L'Oreal (Infallible) Geld voor Superstar's Geurkaarsen (dit zou ik aan vrienden/famillie vragen) Diabloman weet altijd precies waarmee hij mij blij kan maken du daar hoef ik nooit een lijstje o.i.d voor te maken
Parfum, bloemen, makeup, tegoedbonnen, sieraden, iets voor in huis. Boeken, vraag dan wel een specifiek boek. Van man. Meestal gaan we samen iets leuks doen. Bios, dagje shoppen, uiteten, weekendje weg met gezin. Ook hele mooie sieraden van hem gehad die ik veel te weinig draag. Van mijn meisje krijg ik meestal een mooi knutselwerkje en dat is vaak nog het mooiste cadeautje die je kunt krijgen.
Wij houden allemaal onze verlanglijstjes bij op lijstje.nl. Gedurende het jaar zet ik daar vaak al dingen op, die ik leuk vind maar nog wel even kunnen wachten. Standaard staan er in ieder geval cadeaubonnen van ikea en intratuin op. Ik vind het leuk winkelen daar en dat is extra leuk als het 'gratis' is. Als ik een Grote Wens heb (nieuwe telefoon of camera o.i.d.) dan vraag ik geld. Overigens laat ik de gever(s) wel altijd weten wat ik met de bonnen / het geld heb gedaan. Dat is wel zo dankbaar, vind ik.