Wie heeft dit weleens gedaan? En dan bedoel ik eigenlijk via Loi/nti/nha/thuisstudie. T lijkt me erg leuk om te gaan doen, maar vraag me af waar je het meeste aan hebt ivm ook de prijs verschillen. Waarschijnkijk krijg je bij de 1 meer materialen en bij de andere moet je die zelf aanschaffen Kan de links hier niet neerzetten ivm reclame maken
Ik heb het mezelf aangeleerd. Ik heb nog een hoop materialen ook tangetjes en zo. Als je interesse hebt kun je wel het een en ander tegen een schappelijk prijsje overnemen
Ik heb het ook mezelf aangeleerd met behulp van internet en boekjes. Je kunt ook kant en klare setjes kopen om uit te proberen. Alleen heb je dan nog tangentjes nodig.
Het is zo makkelijk zelf te leren dus zonde geld. Ik heb 1x een workshop mee gedaan en toen dacht ik dit is echt makkelijk dus heb gewoon spullen besteld op internet en ben begonnen.
Sieraden maken dmv kralen rijgen ed? Daar zou ik geen cursus voor doen, er zijn genoeg forums waar ze je graag helpen en er is genoeg op internet te vinden
youtube filmpjes? Misschien leuk om met vriendinnen 1 keer per 2 weken af te spreken en dan elke keer zoek iemand anders een techniek uit? Het is niet moeilijk hoor!