Wat vraag jij voor je verjaardag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koon

Koon Niet meer actief

Ik vraag dit jaar een boormachine denk ik haha serieus, en dan een boorles bij mijn vader. Die moet nu voor iedere klein gaatje op komen draven en ik vind het hoog tijd worden dat ik het zelf leer :D
    En nee, mijn vriend kan het ook niet.

Verder denk ik een cadeaubon van het tuincentrum.
    Een bos bloemen of flesje wijn maak je me ook heel blij mee.

2. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Haha geniaal, ik vroeg vorig jaar hetzelfde, maar dan van mijn ouders. Niet gekregen want dat was toch echt een mannencadeau :$ Nouja zeg, toen hebben ze die maar aan mijn vriend cadeau gedaan aangezien mijn vader hier voor ieder klein klusje komt (kwam) opdraven :D

3. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    In september jarig geweest en toen een horloge van me vriend gekregen, uiteraard heb ik die wel zelf uitgekozen:) me vorige was toevallig al een tijd kapot. en van me ouders heb ik geld gehad en daar ga ik een mooie armband van kopen, naar die ben ik nog op zoek!

4. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Ik over anderhalve week jarig. En ik wil dus graag vierkant servies hebben van xenos. En had nog wat leuke dingetjes gezien bij action. Aan vriend heb ik goudvis en toebehoren gevraagd.

Wat ik wel lastig is om ook daadwerkelijk dingen aan mensen te vragen. Als ik bijv iets van 15 euro wil hebben dan vind ik dat moeilijk om te vragen want geen idee wat iemand er aan uit wil geven.

Meestal vraag ik dus geld zodat ik het zelf kan kopen, maar oo verjaardag krijgen lijkt mij leuker haha

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    De truc is om niet meteen alles te kopen maar het in de winkel te laten liggen om op je lijstje te schrijven denk ik. Ik laat heel veel liggen dus mijn lijstje is altijd heel lang. Ik heb er ook echt plezier in om lijstjes te maken. Zo erg, dat ik voor 5-12 wel 3 keer hetzelfde lijstje maak, gewoon voor de leuk of om het nog eens te herzien!

Ik houd van haken dus hier altijd wol
    en veel knutselspullen
    servies van pip en room seven
    nieuwe agenda
    soeplepel (vergeet ik altijd te kopen en op mijn 32e schep ik nog steeds soep met een beker in, *schaam*)

6. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik ben eind november pas jarig.
    Maar ik heb het al met mijn man en mijn moeder besproken.
    Van mijn man krijg ik een boek van stephen king (vervolg op de shinning )
    En van mijn moeder allerlei bak spulletjes voor taarten en cupcakes.

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Dan vraag je het toch van bv 2 vriendinnen samen? dat doe ik rustig hoor, ze spreken zelf wel af wie het dichts bij de winkel woont of wie de meeste tijd heeft om het te halen. :)

8. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik verzamel het hele jaar door plaatjes van spullen die ik wil hebben. Een paar weken voor mijn verjaardag stop ik alles in 1 mapje en plaats deze op de desktop. Zo kan mijn vriend het niet vergeten en blijft het voor mij toch een soort van verrassing.

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Ik ben altijd blij met sieraden of accessoires (sjaals, handschoenen, tassen, enzv). Hoeft niet duur te zijn, ik vind het gewoon leuk om veel te hebben ivm lekker combineren en afwisselen.

Sfeerspullen voor in huis ook altijd leuk, of een lekker luchtje. En als we luxe doen ben ik ook altijd erg blij met verrassingsreisjes, tripjes, uitjes, kaartjes voor voorstellingen of concerten, enzv.

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dit jaar heb ik een nieuwe goede kwaliteit waterkoker en een zwarte luxe kruimeldief gevraagd,beide gekregen!

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik wil een panini grill ;)

12. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Vl en ik zijn op dezelfde dag jarig en geven elkaar eigenlijk nooit een cadeautje. We gaan altijd naar de sauna met hotelletje als soort van cadeau. En dat doen we vaak in januari na alle feestdagen drukte.
    Rust, massage en relaxen dat is voor ons een heerlijk cadeau ;)

13. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Mijn laatste verjaardag zijn we luxe 6-gangen gaan eten. Het was 3 weken na de MA/bbz en voor ons de start van een nieuwe periode. Hele bijzondere avond medemogelijk gemaakt door de vrienden bij wie we aten!

Aankomende verjaardag vraag ik of een MiMoneda-ketting of een cowboybag (luiertas) denk ik.

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

2 maanden na me verjaardag ben ik er eindelijk over uit... Laarzen!

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wij zijn wezen skydive & daarna lekker hotelletje.. :)

16. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik ben net jarig geweest en heb een badenkaart voor de sauna gekregen. Heerlijk met dit weer regelmatig een dagje thermen :)

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ben net jarig geweest en ik heb het volgende gevraagd: bloempotten voor buiten, een geurtje, een armband, een parasolvoet, lampionnen voor in de vensterbank met kaarsen en een keukenshort. Alles gekregen:D

18. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Geld of bons voor dvd's of boeken (mijn ouders en schoonouders).

En vriend had kaartjes voor een concert waar ik naartoe wou.
    Had hem getipt dat ik sowieso ging en dat als hij ze niet kocht, ik het zelf wel zou doen.
    En we zijn uit eten geweest, maar daar hadden we nog een bon voor liggen die bijna verviel.

19. Metire

Metire Niet meer actief

Ik ben altijd heel blij met geld om te shoppen, ook cadeaubonnen van douglas en ici paris vind ik altijd fijn.. klinkt saai maar ik vind juist het zelf uitzoeken zo leuk! :D ik ben echt een tuttebel en kan uuuuren in winkels hangen en snuffelen. (En familie en vrienden weten dat)

Aan mn vriend vraag ik iets wat ik graag wil en nodig heb, vorig jaar waren het schoenen en dit jaar een hele mooie bril op sterkte!

20. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Een sieraad uit de Ti Sento collectie, het meeste vind ik mooi, dus hij kiest zelf uit.

Deel Deze Pagina