Hey meiden, Ik plaats dit maar even hier omdat ik dan zeker weet dat ik antwoord krijg van meiden die in de MMM zitten. En dus ook weten wat wel en niet mag... Ik ben al drie weken aan het hoesten en het gaat maar niet over. Met name een kriebelhoest. Heb de huisarts vandaag voor de tweede keer gebeld, mag straks terugbellen om te horen of ik er iets voor mag hebben. Afgelopen donderdag heb ik de TP gehad van twee cryo's. Nu ben ik zo bang dat het hoesten invloed heeft op het innestelen en vroeg ik mij af of jullie tips hebben over wat te doen qua middeltjes. Ik dacht zelf aan Tussistin, maar weet niet of ik dat mag. Pfff, lastig hoor deze onzekerheid. Blegh... Liefs
Hoesten heeft echt geen invloed op de innesteling hoor! Je "hoest" ze er niet uit of zo, je weet vast wel dat je baarmoeder als een boterham met pindakaas is, waar de embryootes als een hagelslagkorrletje tussen zitten. Wat bij mij goed helpt bij een nare kriebelhoest is noscapine, merknaam Noscapect, dat kun je gewoon bij de drogist kopen en is ook veilig in de zwangerschap. En verder goed drinken en zuigen op snoepjes, zodat je keel gesmeerd blijft. Sterkte!