bij einde in salarisschaal onderhandelen??

Discussie in 'De lounge' gestart door joseetje26, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo meiden.... vraagje

ik werk volgens de cao gehandicapten zorg en zit in schaal 45... ben bijna in het einde van mijn tredes en daarna houden mijn structurele jaarlijkse salarisverhogingen dus op en heb ik alleen de verhogingen die komen door de cao onderhandelingen...

ik ben nu 29.... verdien met ORT erbij aanzienlijk leuk... maar over een jaar stopt dat dus..... met de jaren zal het salaris dan dus steeds minder leuk worden....

zijn er meer mensen die dat hebben of bijna hebben en kun je nog over je salaris onderhandelen?

gr Jose

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    tja... ik werk zelf volgens de zelfde cao en heb net promotie gemaakt naar een leidinggevende functie (schaal 50) ik ben me nu dus aan het inlezen in de tredes en functieomschrijvingen. Ik zou zo niet weten hoe ik jou, als je mijn werknemer was, nog verder zou kunnen laten stijgen. Je zit gewoon aan je top.... jammer, maar wel waar... kun je niet nog hogerop komen in een andere functie? Dan heb je weer wat uitloop..

succes in elk geval!

3. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ben bang dat je weinig kans maakt. bij jou functie hoort gewoon een salaris en een max. schaal. Dit is vastgelegd. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk

4. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ik heb het ook in schaal 40. Ben nu 27 en zit bijna aan de bovenste trede. Baal hier wel van vooral omdat ik nog maar 3,5 jaar aan het werk ben en deze setting. Hiervoor kinderopvang maar dat word niet als werkervaring gezien. Maar er niet veel aan te doen alleen iets gaan doen waarbij je hoger ingeschaald gaat worden!

groetjes Ylona

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    in de zorg liggen salarissen toch vast?
    In het onderwijs heeft het iig geen zin om te onderhalen, als je op je top bent ga je niet meer omhoog...

6. Fleur1976

Fleur1976 Actief lid

29 jun 2009
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon onder handelen en vragen om persoonlijke toelage

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Je kunt het proberen natuurlijk! De kans dat het lukt is niet zo groot. Dat is het idee van een CAO..
    Is er geen mogelijkheid voor een andere functie in een hogere schaal?

8. bengel

bengel Niet meer actief

ben bang dat dit niet lukt..ik werk ook in de gehandicapten zorg als logopedist, zit ook bijna op de top. Maar de fwg heeft bepaald dat ik in 55 hoor en niet doorstap naar 60 ofzo..ik vind het ook niet leuk. bah nu ik daar over na denk....kans dat we dan 'tekort' gaan komen want die euries meer zijn wel heerlijk...zucht..
    verkeerd beroep hebben we..we moeten in de financien zitten dan lukt t allemaal dus wél

9. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Als je ouder word krijg je toch ook verhoging van je salaris. Ook als is dit niet veel dan krijg je toch nog wel ietsje meer.
    Ik weet verder niet beter dat als je op je top zit dat je daar blijft. Tenzij je voor een hogere functie kan doorgroeien/aangenomen bent.

10. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Het ligt er ook aan of de instelling/organisatie waarvoor je werkt een 'beloningssysteem' hanteert of niet.
    Als dat niet t geval is, dan maak je vaak maar weinig kans helaas.
    (is bij onze organisatie iig zo om bovenstaande reden).

Deel Deze Pagina