hoi hoi, ik heb een vraag.. Sinds ik zwanger ben verlies ik elke dag wat meer slijm dan normaal.. Dat zit dus in mn onderbroek of inlegkruisje..(paar druppels) Maar dat stinkt zo!heeft iemand dat ook? liefs
Ja bij mij stinkt t ook wel wat maar niet dat ik er last van heb. Jeukt het ook, is t ook anders van kleur? Dan zou je evt. nog aan een schimmeltje kunnen denken (mag je overigens wel medicatie voor in de zwangerschap).
nee het jeukt niet en heeft ook geen andere kleur.. Ik heb weleens een schimmel gehad,maar toen deed het ook pijn bij vrijen en plassen nu niet.. liefs
Volgens mij kan het geen kwaad hoor dat het wat ruikt. Volgens mij hebben heel veel vrouwen dat. Ik heb er ook last van, volgens mij heeft het ook te maken met wat je eet. Althans daar lijkt het bij mij op....
Ik zou het toch even overleggen met je huisarts. Naar mijn idee hoort afscheiding die geen kwaad kan niet te ruiken.
Ik heb het ook gehad. Erg vervelend! Paar pilletjes voor gehad (die mogen geloof ik vanaf 16 weken zwangerschap) en was na 2 dagen over...is gelukkig niet terug gekomen. Even checken bij je huisarts
heb precies idem! Kga ckr binnenkort ff naar de HA...Hopelijk dat ze er wat tegen heeft... @ aafke77 ben het met je eens... kheb t vooral met knoflook
Ik ruik ook wat "anders" dan normaal op dit ogenblik, maar mijn geur is ook sterk verbeterd hihihi Vriendlief had gister motorolie aan zijn handen en ze goed gewassen (wel keer of 3 met ontsmettende zeep enzo) en ik werd gewoon misselijk van de geur... rook ze wel op een meter afstand :S Hem valt dus ook niets op aan mij... dus zal wel aan mezelf liggen. Wel even in de gaten houden of je afscheiding niet veranderd van kleur enzo, dat kan op een schimmeltje wijzen! Liefs