Hallo, Kunnen baby's ook de eerste weken slapen in de reiswieg van de kinderwagen. Het gaat dan om de nacht, op de dag zou het in de ledikant kunnen. Leek mij handig i.p.v. een wiegje aangezien het maar voor zo een korte tijd is. De kinderwagen kan ik zo in mijn slaapkamer rijden. Waarschijnlijk zal het een mutsy kinderwagen worden (dus ook de reiswieg). Nu weet ik dus niet of het matrasje voldoet en de stof van de zijkant voldoende lucht doorlatend is.
Hoi Erica, Hier zijn al meerder topics over. Zie hier. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=21507 Ilja
ok bedankt. Via dat topic wordt er weer verwezen naar een ander. De mening van de meeste meiden is dat het wel mag. Sommige zijn van mening dat het niet goed is. Vanwege het matrasje en de ventilatie. Kan ik er nu van uitgaan dat de meeste gelijk hebben en het dus geen kwaad kan?
Hoi, Meningen zullen hierover altijd verdeeld blijven. Zelf denk ik dat af en toe in de kinderwagenbak slapen geen kwaad kan, maar hij is hiervoor natuurlijk niet bedoelt. Ga op je gevoel af en als jezelf er 100% achter staat dan is het goed. Bij twijfel moet je het gewoon niet doen. Ik kan je hierbij verder ook niet helpen. Het is echt een besluit die jezelf moet nemen. Weeg de voor- en nadelen tegen elkaar af. Veel succes. Ilja