loopt voeding terug? help!

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Priscilla4, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hallo,

ik heb denk ik een probleem.. (of ik stress te veel)

mijn zoontje van nu ruim 7 weken oud heeft 2 weken geleden een weekje in het ziekenhuis gelegen ivm reflux. ik kon er niet 24 uur bij blijven dus kolfde ook voeding af wat de verpleging hem dan gaf. zij hadden een voedings schema van 6 voedingen op een dag.. ik heb me aan dat schema gehouden dus gaf 3 voedingen live en de andere 3 kolfde ik 120 of 130..

nu is hij ruim een week thuis en ik merk dat hij toch wel een soort heimwee heeft naar me.. hij wil constant in handen zijn.. en aan de borst!!
    de eerste 2 dagen dat hij thuis was was er niets aan de hand.. hij sliep veel en gewoon in zijn bedje..

daarna was het zo en nu nog steeds dat hij overdags elke 2 uur of elk uur aan de borst wil.. als ik nu tussendoor kolf haal ik er maar 40 of 50 uit
    snachts blijft hij wel gewoon 3 of soms 4 uur weg..
    loopt mijn voeding terug? waar kan ik op letten? want nu maak ik me best zorgen..
    overdags wil hij constant in handen zijn of aan de borst soms maar voor een paar slokken en valt dan in slaap.. alsof ik zijn speen ben..

gaat dit over en laat hij er overdags langer tussen zitten?

Deel Deze Pagina