Ik wilde even zeggen dat ik het zo prachtig vind, zo door de dag heen de kleine in mijn buik voelen bewegen. Soms schopt het ukkie flink, maar als ik dan later weer dat zachte gekriebel voel, ben ik helemaal in de wolken! Die mannen missen wel wat he !
Ik ben het helemaal met je eens. Het is idd heel erg bijzonder om je baby te voelen bewegen in je buik.
absoluut heel bijzonder. maar wat ik soms nog mooier vind is dat de kleine slaapt of heel stil is, en als mijn vriend dan binnenkomt en begint te praten met zijn bass stem dat de kleine dan begint te bewegen. geen schrikbeweging maar echt herkenning denk ik. in het begin dook de kleine weg als mijn vriend zijn hand neerlegde, en nu reageert de kleine net zo op hem als op mij.
helaas moet ik nog eventjes wachten! Maar het lijkt mij heel bijzonder! vroeg laatst nog aan mijn vriend of hij niet jalours was dat ik ons kindje mag dragen... Hij zei tsja, nee eigenlijk niet, jij moet het er ook nog uit zien te krijgen.. Nou maar dat heb ik er wel voor over hoor!
ja echt geweldig is dat Nu is hij/zij nog echt van ons straks moeten we hem/haar gaan delen met de rest. dus nog ff lekker genieten van het getrappel.
ik kan ook niet wachten om het weer te gaan voelen denk af en toe sávonds al dat ik iets voel maar is nog zo teer
Voeld zo prachtig! Kan er echt van blijven genieten En zeker, mannen moeten dit allemaal missen...Vind hubbie soms ook wel jammer hoor.
Ik vind het ook zo bijzonder. Dat getrappel en geworstel en dat allemaal bij mij in de buik. En dat mijn lichaam ervoor zorgt dat deze ukkepuk van niks naar minimensje veranderd. Is toch supermooi! Groetjes Miep
Hey Patrieske. Zie net dat wij precies evenver zijn in onze zwangerschappen! Waarom kom je niet bij de juli mama's meekletsen? Groetjes Miep
het is idd prachtig om te mogen meemaken, en idd wat angel eyes zegt, als de beeb de hele dag stil is geweest en papa komt thuis dat hij dan gelijk druk gaat bewegen, of dat hij de hele dag heeft gewacht tot zijn papa thuis komt! alleen gister vond ik het minder fijn, hij lag maar te draaien en drukte tegen al mijn ingewanden aan waardoor ik harde buiken kreeg... maaaaaar zo het zo weer over doen
Magisch idd om de kleine te voelen. Echter is het soms ook wel zo moet ik eerlijk zijn dat als ze gaat draaien me soms behoorlijk pijn kan doen en dat vind ik wat minder, wie heeft dat ook? Als ik haar dan overdag niet zoveel heb gevoeld ga ik helemaal glimmen van geluk als ik dan savonds lekker rustig op de bank zit en haar voel bewegen.
Ben helemaal jaloers op jullie. Ik voel mijn kleintje helaas nog niet. Ik hoop dat dat binnekort veranderd.
Ik geniet er ook elke keer weer van! En gelukkig is het bij ons ook zo dat papa juist de bewegingen bevorderd dus hij geniet lekker mee! Wat dat betreft ben ik wel bang dat ik dat ga missen.....
ik vind het ook super fijn het leven te voelen in je buik. alleen mag onze spruit nu wel eens aan de andere kant gaan trappen heel men rechterkant is al plat getrapt maar ooh wat zou ik dat gevoel toch missen als ik bevallen ben. vind het echt fascinerend om men buik te zien bewegen kan er heel de avond naar liggen kijken. groetjes
Jet75 ik herken ook wel dat het soms pijn doet. Bij mij is ze al ingedaald en de bewegingen van haar hoofd doen soms pijn. Mijn vriend zegt altijd plagend als ik ergens over klaag:'zou je willen ruilen dan, ik zwanger i.p.v. jij?' NO WAY ik had dit voor geen goud willen missen. Dat groeien, getrappel, de hik en zelfs de kwaaltjes maken het een bijzonder iets
ik weet wat jullie bedoelen, ik voel ons hummeltje sinds een paar dagen! en het is echt een super gevoel, als mijn vriend zijn hand erop ligt, houd hij/zij weer op, maar dat komt nog wel denk ik dan.