Wij maken ook een lijstje op internet.. Denk dat er nog wel raar tegenaan gekeken wordt hier in het hoge noorden, maar kan me niks schelen. Het is ons kind en onze keus..toch? Heb er ook al dingen op gezet haha ook al ben ik nog maar kort zwanger. Maar als er iets in me op komt tja Sowieso geen kleertjes.. Die koop ik zelf wel haha.. Voor bepaalde mensen zijn er vast uitzonderingen.. Maar denk ook dat mensen juist wel blij zijn met wat ideetjes die van jezelf komen, zou ik denken dan!
Hoi, Ik heb niet alles gelezen dus ik weet ook niet of het er al tussen staat. Wij kregen een slaapzakje (winter of zomer moet je even bedenken naar het seizoen) Deze kwam heel goed van pas. Via babygoodies.nl bestel ik meestal een zonnescherm op naam voor pasgeboren kindjes. (altijd leuker als de woezel en pip die iedereen heeft) Verder is vingerverf met een verfschort en schilderijtjes ook altijd leuk. Misschien denk je nu... wat moet ik ermee met een pas geboren baby, maar je hebt altijd een verjaardag van opa/oma of vader/moederdag dat je leuke afdrukken kan maken van de voetjes en handjes. Succes! (P.S: handig idee een online lijstje!)
Ik heb aan iedereen bonnen van de prenatal gevraagd een gelukkig ook veel gekregen. Hier hebben we zelf een Stokke kinderstoel, kleertjes (die ik zelf leuk vind) en andere dingetjes van gekocht.