vanmiddag een echo gehad, ik doe mee aan centering pregnancy en ipv hartje luisteren krijg ik een (korte) echo ivm tweelingzwangerschap. Maandag hebben we de 20 wkn echo en weten we het geslacht van onze kindjes. Op de bovenste echo zie je links het hoofdje van baby I (van bovenaf) en rechts wat voetjes? Van baby II. Op de onderste echo precies andersom. Volgens mij kan hier wel het geslacht zien. Toch?
Zie t niet.. Lijkt wel of t kindje op de rechterfoto op de buik ligt kan er niet echt wat van maken.. Wel heel mooi een tweeling twee van die wondertjes wauw!
Dank je wel, we zijn ook super trots! 😍 En zooooo nieuwsgierig! Het is nog even afwachten, maandag hebben we de 20 wkn echo...
Super leuk!! Ja hoor voel me goed hihi alleen misselijker dan bij me andere twee en dit keer stukken minder brandend maagzuur verder alles t zelfde .. Weinig symptomen
Ik zie het ook niet helaas.. Wat onwijs spannend zeg. Gelukkig is het bijna maandag (maar wat lijkt de tijd dan voorbij te kruipen he)..
Wij hebben bewust geen pretecho gedaan, omdat we al met grote regelmaat echo's krijgen. Gisteren was m'n man er niet bij, dus wilde ik niet dat de gyn het zou zeggen. Ze kon het wel zien. Dit moment wil ik samen delen... De familie denkt dat we donderdag pas de 20 wkn echo hebben dus kunnen we ze maandagavond verrassen )
Vandaag de 20 wkn echo gehad en alles prima orde! Alles zit erop en eraan en ze groeien goed! En...... We krijgen een jongen en een meisje.... We zijn verliefd 😍😍
Oh wat leuk!! Nou dan kunnen jullie keihard shoppen... Voor beude geslachten helemaal leuk Van harte hoor!