Uitslag

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door stayfunny, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stayfunny

stayfunny Actief lid

25 jan 2012
    134
    0
    0
    Mijn zoontje heeft af en toe last van een rode kring onder zijn mond. Op de foto is het al weer bijna weg, maar het is heel rood en droog. Soms heeft hij het opeens als hij terugkomt van school. Het zit altijd op dezelfde plek en heeft dezelfde vorm. Herkent iemand dit?

Bijgevoegde bestanden:

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Is het niet gewoon schraal door het weer?

3. stayfunny

stayfunny Actief lid

25 jan 2012
    134
    0
    0
    Het is echt een hele scherpe ronde rand, en hij heeft het ook gehad toen het weer nog beter was...

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Is het niet zo dat hij constant zijn bovenlip over zijn onderlip heen doet als hij ingespannen bezig is?
    Het ziet er idd schraal uit, net alsof het uitdroogt door het vele heen en weer halen van de lippen / speeksel...

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Dit herken ik wel. Mijn dochter heeft het elk jaar opnieuw. Het heeft te maken met het weer, verkouden zijn en inderdaad speeksel. Bij droge lippen even met je tong eroverheen en hoppa daar zit het schrale rode randje weer ;). Je kan in dat geval gewoon een labello geven en verder werkt smeren, veel smeren met een vette creme!

6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Onze dochter heeft het de laatste tijd ook vaak als ze bij het kdv is geweest. Volgens mij poetsen ze haar mond te hard.

7. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Hier heeft Lana dat ook vaak in de winter ... Ik doe er een beetje vaseline op om het vettig te houden ...

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Mijn zoontje heeft precies het zelfde, het is droog. Ik smeer het altijd goed in met sudo crème

9. stayfunny

stayfunny Actief lid

25 jan 2012
    134
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties, denk dat het dan idd door speeksel komt. Ik zal veel creme blijven smeren deze winter :)

Deel Deze Pagina