Is toch leuk? Ik zit nog te denken aan een bon van Action. Vind het juist fijn dat je met een bon dingen kan kopen die je anders niet zou kopen. Betty Barclay: wat een origineel cadeau die deegrol! Denk dat ze daar heel blij mee gaat zijn!
Ik denk een bon van de plaatselijke hobbywinkel zodat ik weer wat fijne haakspulletjes kan gaan kopen. Sinterklaas vieren we dit jaar niet dus ben benieuwd wat er onder de kerstboom komt .
Met Sinterklaas doen we altijd alleen voor de kinderen. Opa en oma, oom en tante en wij als ouders geven alleen de kinderen iets. En met Kerst de laatste jaren niets. Kunnen het helaas niet missen. Als het financieel wel haalbaar geweest zou zijn, dan wist ik het wel: - mooie lingerie - lekkere parfum (die goedkope troep van de A.ction is zo vervlogen) - een mooi boek Ach wie weet volgend jaar? Mijn oma zei altijd, na 7 magere jaren komen 7 vette jaren. Nou oma, die 7 magere jaren zijn nu wel voorbij!
Wat ik op mijn lijstje heb staan zijn 2 normale families Nee zonder gekheid, Sinterklaas is voor de kinderen dus daar doen we niet aan kado's voor volwassenen en met kerst doen we helemaal niet aan kado's. De kids krijgen ieder jaar iets waar we als gehele gezin wat aan hebben. Dit jaar hebben we het gezelschapsspel Doolhof gekocht.
Met Sinterklaas heb ik gevraagd om: - Metalen industriële bakken - Scentchips - Rituals afwasmiddel - Pantoffels - Een boek (literaire thriller) - Een dressboy Met kerst gevraagd: - Lush producten - Rode nagellak - MUA oogschaduw - "Blond" beker mama - Gezelschapsspel
Met sinterklaas doen wij alleen cadeautjes voor de kinderen, anders wordt het wel heeeel duur en is tenslotte ook een kinderfeest! Met kerst koop ik voor iedereen iets persoonlijks... en zelf verlang/ verwacht ik niks. Iets kleins is leuk, maar ik heb geen wensenlijstje. Ik ben gelukkig met wat ik heb, mijn gezin.
Gaaf die deegroller! Alleen ehm, wordt de afdruk dan niet in spiegelbeeld? Mijn lijstje: -nieuwe tas (cowboysbag the bag little) -kaarsen -cadeaubon h&m -My Imenso insignes -fleeceplaid -bioscoopbon