Een lekker luchtje van de sint stel ik op prijs. En ik heb een mooie stola gezien, die wil ik hebben voor als ik volgend jaar ga trouwen, dus ik ben een goedkope dit jaar.
Wij hebben met de hele familie lootjes gerokken omdat we dan met z'n 18en in een huisje zitten. Wij doen gewoon een kleinigheidje van maximaal 10 euro en een gedicht of surprise
wij doen nog niet aan sinterklaas. volgend jaar wel. omdat de kleine er dan is. maar ik wil mn vriend toch sowieso een kleinigheidje geven. en als we wel sinterklaas zouden doen dan had ik graag geld gehad. want eind december gaan we alvast op huwelijksreis (2 weken naar ierland) en half januari gaan we trouwen. dus we kunnen het geld goed gebruiken. begin maart ben ik uitgerekend.
ik vraag aan me man (niet aan sinterklaas) een ketting van ti sento die past bij me setje en een auto (dat tweede zal ik niet meteen krijgen maar goed, geduld is een schone zaak) 8)
geld van schoonouders vraag ik een abo van het dolfinarium en voor de lootjes wil ik waardebonnen hebben van de hema of prenatal.
We deden nooit aan Sinterklaas, maar sinds dit jaar wel bij mijn schoonouders. Het Sinterklaasfeest is alleen voor de kleinkinderen, maar ookal is onze uk er dit jaar nog niet 'uit de buik' bij, verwacht ik dat Sinterklaas wel iets voor hem/haar bij zal hebben... mijn schoonouders kennende! We nemen natuurlijk ook een aantal cadeautjes mee voor ons petekindje, maar dat is niet voor honderd euro. Het moet wel leuk blijven! Voor de volwassenen doen we met kerst een mooi cadeau per koppel kopen. Terwijl andere jaren Sinterklaas eigenlijk altijd zomaar voorbij ging, heb ik er dit jaar wel meer zin in. Kijk ook uit naar volgende jaren om het gezellig met het gezin te vieren, het is wel een gezellig kinderfeest vind ik.
Sja, hier sinterklaas voor de kleine meid natuurlijk, maar ik stop bij vriendlief wel een chocoletter in zijn schoen! En een lief gedicht Ik vraag zelf niets, maar hoop stiekem wel dat vriendlief IETS doet...
o daar heb ik nog niet over nagedacht eigenlijk... wij doen of aan sinterklaas of aan kerst.. anders krijgen ze veel te veel...
Wij doen altijd lootjes en dan voor 15,- euro. Ik heb het volgende gevraagd We moeten trouwens ook 2 lootjes hebben, voor mijn en zijn kant! - sokken - maillot - mascara - haar elastieken - douchegel - japanse mix (hoezo een verslaving haha) - riem - champignonborsteltje - cd-roms (om muziek/ foto's te branden)
Sint is hier echt een feest voor de kids. Ik koop per kind voor max 50 euro aan cadeautjes (is alleen al 150 euro). Met mijn fam. deden we voor 15 euro cadeautjes kopen voor diegene die je had getrokken. Manlief is 5 december jarig en krijgt dus genoeg. Ik vraag altijd kleine dingen: nieuwe agenda nieuwe kalender douche spul sjaal olifantjes (die spaar ik) cd/dvd
Dit: * verschillende soorten witte thee ( pickwick Albert Heijn) * Bedsokken ( roze, bijvoorbeeld bij action) * 1 goed scherp mes voor in de keuken * Kamerplant met bloemen ( verras me!)
Ik heb dit jaar maar één wens voor de Sint (en anders voor de kerstman)... mogen jullie raden wat het is...
Dit is t eerste jaar dat ik iets zal krijgen voor sinterklaas sinds mn jeugd. En dat is omdat Wendy nog te klein is en de andere 2 hier te groot. Dus nu had mn jongste zoon bedacht om stiekem voor iedereen kadootjes te kopen...moet ik dus regelen. Maar weet niet wat k zal kopen voor mezelf....
200.-? dat vind ik echt veel. wij hebben ook lotjes getrokken en doen het voor de lol tot 10.-. ik heb een pet gevraagd, een A4 tas, witte handschoenen, geurkaarsjes met kerstlucht of versiering voor de kersttafel.
1 miljoen euro maar denk dat ik het weer misloop. wij doen met de grote niet aan sinterklaas dat is echt ene kinderfeestje. metde kerstdoen wij ook loodjes en weet echt niet wa ik moet vragen of geven en hoop dat ik een goede echo heb 24 november. is ook alvast vervroegt kadotje van de sint