Deze vraag is mij al meerdere malen gevraagd en ik heb werkelijk geen idee ben ook nog eens volgende maand jarig maar weet het gewoon niet. Nou ja komt tijd komt raad.
Ik moet ook nog gaan verzinnen!! Ben bang dat er toch weinig van komt en dat ze spulletjes voor de baby gaan kopen.. Maargoed, toch wat verzinnen.
Oorbellen Leuke dingen voor in huis Sjaal Serviesspulletjes Bakvormen Boeken Beetje een mutsig lijstje als ik het zo teruglees
Ik heb dit jaar een ceadeau uit eigen zak gekregen . Maar heb ook nog geen idee wij doen normaal gesproken tot 15,- maar nu m'n moeder oma wordt denk ik dat dit nog wel eens een beetje uit de hand kan lopen
Ik ben de laatste tijd creatief bezig dus denk wat katoen/wol, lint of crea boekjes Dvd's Kaarsjes Boeken Dingen voor in de keuken (een mooi mes, ovenschaal, bakblik etc ) Je bent zelf ook lekker crea toch dus misschien doorvoor iets?
Pyama/badjas Oh en die geldboom lijkt me ook wel handig Misschien ook een mobiel met slaapmuziek en leuke draaiende figuurtjes voor m'n eigen bed (misschien slaap ik dan wat beter ).
Agenda voor het nieuwe jaar Kadobon van de sauna Boek Tijdschrift flow / happinez Rituals Geurstokjes van rituals Sokken
Ben blij dat ik niet de enigste ben! Al is het hier voor de kerst. Ik hou m'n hart al vast voor de rotzooi die dit jaar weer gaat komen van de schoonfamilie haha! Elk jaar dingen waarvan ik denk...zet een lach op je gezicht uit beleefdheid...maar wat moet ik ermee! Sonde gewoon... Ik was van plan een broodrooster te vragen (gewoon een standaard ding, zoveel roosteren we niet, dus rond de 20euro kun je wel leuke vinden), kom ik maandag een leuke tegen tijdens de boodschappen voor £15 (zo'n 20euro dus), dus tsja...die ging mee... Dus maar weer gaan denken...heb liever aan kadobon ofzo, kan ik zelf nog snuffelen. Hihi Siepie! Sokken! Die krijgt m'n man elk jaar haha! De hond gaat er altijd mee vandoor, dus elk jaar even aanspekken.
Nieuw luchtje Nieuwe dagcrème Scrap spulletjes Stempels Vooral veel meuk van Tim Holtz (ben een bietje verslaafd)
riviera maison fotolijstjes riviera maison kussens rituals bodylotion rituals geurstokjes agenda kalendar pyama fruitschaal van vileroy en boch zinzi charms cd van blof saunabon zwarte geklede wollen jas ik ben met kerst ook jarig dus heb een hoop te verzinnen
Niks. Het kost al genoeg voor de kindjes wat passen en meten is, dus ik sla wel over. Hoop ooit eindelijk eens een baan te vinden, dan vraagt mama dan wel weer wat aan die goede sint hihi.....