ideeën baby op ouderkamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cilla24, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Hoi meiden

Wij hebben besloten dat de baby voorlopig bij ons op de kamer komt (wij gaan naar de grote slaapkamer) nu heb ik daar gelukkig heel veel ruimte waardoor ik een complete babykamer kwijtkan.
    Maar nu ben ik op zoek naar wat inspiratie qua inrichting.
    Zit te twijfelen tussen een gordijn of een kamerscherm tussen de baby en ons zeg maar en hoeveel baby accessoires.

Dus ik dacht er zullen vast meer meiden zijn die de baby in de ouder kamer hebben.
    Heel miss hebben jullie wat leuke foto's van hoe jullie het hebben zodat ik daar wat ideeën van kan pikken.

Ben benieuwd

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben zoon altijd op onze kamer gehad maar nooit nagedacht over inrichting of assecoires eigenlijk. Gewoon z'n wieg en later z'n ledikant. En later kwamen daar knuffels en voorleesboeken bij.

3. vosje1

vosje1 Lid

6 mrt 2014
    30
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook maar 1 grote slaapkamer. Ik heb een commode en een wiegje staan en nu nog geen grodijn/kamerscherm als ze zo klein zijn is het snachts ook weer handig met voeden etc.

Bijgevoegde bestanden:

4. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Wij hebben een co sleeper en een commode op onze kamer, de co sleeper is goed ruim kan de baby wel lang in slapen tot zeker een jaar wel.
    Verder geen aparte hoek of wat ook maar.
    als de baby een jaar is ongeveer gaat ze bij de zus op de kamer.

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Ja wat ik zeg maar wil is een kamer in een kamer creëren. .. idd is het ook makkelijk met voeden maar ja liggen evengoed op dezelfde kamer.

Deel Deze Pagina