Wij denken na over het inhuren van een glazenwasser. Hebben jullie een glazenwasser? Hoe vaak komt hij en wat ben je er aan kwijt?
Ideaal, een glazenwasser! Die van ons komt 1 x in de de 12 weken ongeveer en we betalen daar €45,- voor.
Ja, hij komt iedere maand en kost 18 euro. Wij hebben een hoekwoning en onmogelijk bereikbare zolderramen aan de zijkant, dus dit geef ik er graag aan uit. - 3 schuifpuien BG - 2 Kamerhoge zijramen BG - 1 keukenraam - 4x 2 ramen 1e etage - 3 zijramen 1e etage - 2 zijramen zolder (dakramen kunnen op verzoek)
Bij ons 1x in de twee maanden.Rijtjeshuis. 7 grote Kamer hoge ramen aan voor en achterzijde. Boven 6 grote ramen. Kost 12 euro per keer. Volgens mij best goedkoop. De buren betalen meer 14 euro met evenveel ramen en bij hetzelfde bedrijf.
Hier komt hij 1x per 6 weken, hij wast dan 8 ramen van de eerste verdieping (heel normaal formaat raam), 2 hele grote ramen van de schuifpui, 1 groot raam beneden en nog de ruitjes van de voordeur. Hij neemt ook altijd heel netjes de vensterbanken buiten af. Kost €12,50 per keer.
Dat zijn bemoedigende bedragen. Wij hebben inmiddels een paar offertes aangevraagd. Ik ben erg benieuwd. As we speak krijg ik de eerste reactie: sorry te druk Wij hebben een 2 onder 1 kap woning met enkel ramen aan de voor en achterzijde. Wel veel raam en 3 deuren. En eventueel 2 kleine raampjes in de garage.
Wij hebben de glazenwasser alleen voor boven, 1e en 2e verdieping, hij komt elke 5/6 weken en kost 12,50. Met beneden erbij was het 17,50, maar dat doen we gewoon zelf.
Wij willen m maar 1x per kwartaal. Je kunt dus zelf aangeven hoe vaak je wil dat ie komt. De meeste mensen laten de glazenwasser 1x per maand komen. Bij ons doen ie alleen boven buiten. Ook daarin kun je aangeven of je wil dat ie alleen boven doet of ook beneden. En volgens mij kun je zelfs aangeven dat je zo iemand alleen voor net dat ene raam wil waar je zelf niet goed bij komt. Wij zijn voor 5,5 raam 8,50 kwijt. Ik neem aan dat dat in de Randstad of andere duurdere woongebieden meer is (wij wonen in een relatief klein dorp ver buiten de Randstad).
Wij betalen 30 euro en hij komt elke 2 maanden. Heel erg tevreden zijn we nou ook niet, maar ik doe het niet beter, dus we houden m lekker aan. Wij hebben ook redelijk veel ramen
Ja, wij hebben er 1 voor binnen én buiten. Die komt gewoon wanneer ik app. Hoeft van mij echt niet elke 6 weken. Zo'n 4 tot 6x per jaar volstaat. Boven binnen doe ik zelf, maar voor de rest hebben we echt aan alle kanten van het huis ramen en NO WAY dat ik die zelf ga wassen. Elk jaar doet hij ook 1x de overkapping mee.
Wij betalen ook 45 euro ong, maar enkel als hij de buitenkant alleen doet. Pakt hij ook binnen mee + kozijnen + de stalraampjes, dan zijn we 92 euro kwijt. Een boel geld zullen velen denken (is ook zo), maar we hebben een vrijstaand huis met echt veel ramen. Hij is er ook een behoorlijke tijd mee bezig moet ik toegeven...
Elke 4 weken, beneden voor keukenraam, deurraam,beneden achter schuifpui, boven voor slaapkamerraam en badkamer raam en boven achter 2 slaapkamerkasten en op zolder met zo een tukkerstengel de dakkapel en hij neemt alle kozijnen af. betaal €15 per keer. Binnen doe ik alles zelf. In de herfst als het veel regent vind ik elke 4 weken weleens zonde maar het is elke 4 weken of niets.