Brok in mijn keel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door djen, 15 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djen

djen Lid

11 okt 2007
    89
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik weet niet ofdat ik de enige ben maar ik heb vanaf het begin al last van een soort brok in mijn keel die niet weg wil met een stukje brood ofzo vreselijk iritant also ik t eveel gegeten heb.som sis het even weg maar meestal is het constant wie heet dat ook.En een tip wat te doen....want ik word er langzamerhand gek van aaaahhhh.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ken het gevoel.Heb het in het begin van mijn zwangerschap ongeveer anderhalve week gehad. is daarna gelukkig vanzelf weggegaan. Heeft geloof ik met je hormoonhuishouding te maken.

3. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Ik heb het ook gehad, maar de HA zei dat het door de stress kwam. Dat kon wel kloppen, ik toen erg nerveus enzo...
    Ben jij gestressed?

Groetjes Jessica

4. Niet meer actief

Jep ik heb het ook..

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Komt door de hormonen. Heb ik ook gehad in de eerste 6 weken. Later ging het weg, maar toen kreeg ik steeds kokhalsneigingen. Ik kon helemaal niks tegen mijn keel verdragen (zelfs geen sjaal, lekker handig in de winter!).

Soms kan het ook komen omdat door de zwangerschap je schildklier iets groter wordt. Dat kun je ook voelen als een brok of iets wat op je keel zit te drukken...

Irritant he? Gelukkig gaat het weer over!

Yule

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ja ik heb soms ook het gevoel dat ik een brok in mijn keel heb.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ahh ik heb 't ook, echt heel irritant. Ik was er een tijdje geleden eindelijk vanaf, maar sinds eergisteren heb ik er weer last van. Hoop dat het snel weer overgaat...

8. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    had ik ook!
    is helaas weinig aan te doen!
    ik heb bijna alles al geprobeerd, maar zoals al eerder beschreven het komt door je hormonen en het gaat vanzelf weg,
    ik heb er ook al eerder een topic over geopend, ik kan hem even niet kopieren en plakken maar als je op de zoekfunctie brok in keel zoekt kom je hem tegen!

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jep hier ook een brok in mijn keel ..heb het alleen al vanaf het begin vn mijn zwangerschap .....ik probeer het weg te slikken ....maar lukt niet .....
    ik moet er ook constant van kokhalzen en als het tegenzit overgeven

10. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    IK had er ook telkens last van ! Ik zat hele tijd een snoepje te eten om zo maar die brok niet te voelen, maar dat helpt maar heel ff, of ik zat de hele dag te zuigen op een mint snoepje .. Niks helpt jammer genoeg, uiteindelijk gaat het vanzelf weg

11. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik heb nu last van een branderig gevoel in mijn keel... is niet van maagzuur want dat zit veel lager
    echt heel eng ook

12. Joely

Joely Lid

8 apr 2008
    80
    0
    0
    Goh...gelukkig ben ik dus niet de enige...
    Ik heb deze brok nu sinds een week in mijn keel. Het begon na een flinke verkoudheid met keelpijn.
    Maar de keelpijn is weg nu maar de brok is gebleven.
    Ik heb ergens gelezen dat het komt door brandend maagzuur en, veel boeren en last hebben van oprispingen. Van maagzuur wat terugloopt in de keel, Nou dat heb ik de hele dag. (en dat je daar gewoon rennie tegen mag nemen).

Ik vind het behoorlijk irritant maar ik ga wel rennie proberen, en k hoop maar dat het snel weer over gaat....

Deel Deze Pagina