Hey meiden, Ik ben vandaag 4 weken zwanger van mijn 2e kindje. Bij mijn dochter hoefde je in deze fase van de zwangerschap maar naar mijn borsten te kijken of ik ging door de grond van de pijn. Maar nu.... HELEMAAL NIETS! Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat ik nu 1.5 maand geleden pas gestopt ben met borstvoeding? Zitten mijn borsten gewoon nog in de zwangermodus ? Ik vind het prima, begrijp me niet verkeerd, maar wel een beetje vreemd. Iemand hier ook ervaring mee? Liefs, Lies
Tja, iedere zwangerschap is weer anders. De eerste is geen graatmeter voor de tweede of volgende zwangerschap. Ik zou zeggen: Geniet er van
Ik denk dat het kan komen door je bv idd. Je borsten veranderen helemaal, toch? Minder stevig en zo... Dus voel je het minder? Ik heb dat altans....
Ik ben nu zwanger van de vierde en geef nog bv. Ik ervaar ook niks geen pijn of gespannenheid aan mijn borsten. Alleen bij de eerste eigenlijk, daarna nooit meer last van gehad. Borsten zijn natuurlijk ook al een en al melkklierweefsel, dus dat hoeft niet opnieuw aangemaakt te worden...mijn theorie
Ik had bij de 1e ook echt borsten wat een ramp was....je kon ze echt niet aanraken en knuffelen was echt een crime! Nu inmiddels 7 weken en nog niks geen last van mijn borsten... Dit is zo'n compleet andere zwangerschap dan de 1e...
Ik heb het juist helemaal andersom, bij de eerste niets geen gevoelige borsten en nu kan niet kijken of ze doen al zeer.... Moet wel eerlijk zeggen dat bij de eerste de bv nooit goed op gang is gekomen....
Bij mij was het bij iedere zwangerschap anders. De ene keer had ik meteen last, de andere keer helemaal niet. Deze zwangerschap pas vanaf 8 weken ofzo...
Herkenbaar. Ik ben nu ook zwanger van nr 2 en had ook helemaal geen last van mijn borsten, en bij de 1ste verschrikkelijk! Toen ik erachter kwam zwanger te zijn van de 2de was ik net 2 maanden met bv gestopt.
Denk idd dat het komt omdat je net gestopt bent met de bv. Alle klieren zitten er ws nog. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook mega pijnlijke boobs. Ze zijn toen ook twee cups gegroeid. Nadat ik een maand gestopt was met de bv ben ik ook weer zwanger geworden. En nu totaal geen last gehad. Mn borsten zijn (gelukkig) ook niet groter geworden. Lekker genieten van je zwangerschap!
Ben ik me van bewust hoor, wat niet is kan nog komen . Maar zoals ik al zei had ik het de vorige keer wel heeeeeel erg in deze fase van de zwangerschap, 7 DPO al. Maar ik ben alleen maar heel blij, haha.
elke zwangerschap kan weer heel anders zijn. K zou zeggen, geniet er lekker van dat ze (nog) geen pijn doen
Ik zou het gevoel wel even aan je willen geven hoor. Die van mij staan op knappen en zijn zooo groot En moet nog best lang...