Ik epileer en scheer normaal, niet kaal maar netjes bij gewerkt. Maar het lijkt wel of ik er nu gevoeliger voor ben. Veel irritatie! Ook na een echo, dan brand het van de gel die ze er op gedaan hebben! Heeft iemand tips?
Toen heb ik het op gevoel gedaan en vlak voor bevalling hulp gevraagd aan mijn vriend. En hij had een foto van het moment dat het hoofdje eruit kwam (privé natuurlijk staat ergens in de computer) en het zag er keurig uit
Ik haal er een trimmer over, puur op gevoel. De randjes scheer ik echter wel. Nu kan ik er helemaal niet meer bij! Dus laat het nu maar voor wat het is En anders laat ik man het doen. Wel moet ik zeggen dat ik niet absurd veel haargroei heb, wel meer dan voor de zwangerschap maar alsnog niet veel.
Kaal heb ik sowieso een hekel aan met al dat gekriebel en ingegroeide haren, maar het lijkt mij er ook idioot uitzien bij een bevalling. Zo geseksualiseerd of zo terwijl je er voor je verloskundige toch niet sexy uit hoeft te zien, hooguit wat kort bijgehouden zodat het geen oerwoud is Weet niet hoe jullie daar over denken..
Ik zit er ook aan te denken om het vooral kort te houden, zodat het nog toonbaar en fris is en ik niet zo'n last heb van huidirritatie. Het is niet anders... ze zijn we wat gewend he
Nee zelden een ingegroeide haar. En voordeel is dat het steeds langer wegblijft en ik dus steeds minder hoef te gaan. Nee ik ga naar een speciale waxbar, the Waxing Company!
Op gevoel, en vriendlief checkt aan het eind van me zwangerschap haha. Ik haat haar! Behalve me wenkbrauwen en me hoofdhaar is alles kaal.
Spiegel op een stoel en scheren maar alleen even oefenen met spiegelbeeld. Ik heb geen hulp nodig daarbij van vriendlief. Ook niet kaal, gewoon een beetje kort en bijgehouden. Vind ik hygienischer, straks al dat gedroogd bloed enzo wat in lang schaamhaar blijft kleven, brrr.
Ik ging destijds op de badrand zitten en zetten een spiegeltje op de andere rand tegen de muur. Dit ging best goed, was even wennen maar kun tot het eind alles zelf goed bij houden.