wat vreselijk irritant!! wie herkent het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maartje25, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn schoonmoeder zei met 8 weken dat ik wel een dikkerdje zou gaan worden. Ik was zooo boos! Mijn vriend schrok er ook van toen ik het hem vertelde en volgens mij heeft hij er wat van gezegd want ik heb daarna nooit nog een buikopmerking gehad.
    Mijn moeder, zus en broer doen niet zo akelig over mijn buik en hebben dat ook nooit gedaan. En van hen zou ik het best kunnen verdragen. Het zijn alleen "vreemden" die het doen, zo lijkt het.

2. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Nouja zeg! Wat een vreemde opmerking. Ik heb dat ook hoor...van mijn familie zou ik dat soort opmerkingen wel kunnen hebben maar niet van een 'vreemde'
    M'n familie doet het alleen niet :)

3. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    B8j mijheeft nog niemand aan mijn buik gezeten, heb een echt zwangere buikje.
    O ja 1 vriendinnetje heel even maar dat was niet storend, eerder grappig.
    Ik moet er niet aan denken dat iedereen er maar aan gaat zitten!
    De enige die dat mag is mijn vriend. Zelfs mijn moeder en schoonmoeder hebben het nog niet gedaan

4. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Offtopic: en toch veranderd je leven hihi. Ookal zit je geen 24 uur binnen ;).

Ontopic: Gelukkig nog nooit gehad bij mijn zoontje dat iemand spontaan mn buik aanraakte haha. Deze zwangerschap ben ik 10 kili lichter en ook nog de 2e, waardoor iknu echt een buikje heb. Zegt mijn klant (ik ben pedicure ) zo ben je al aangekomen terwijl ze naar mn buik kijkt. Ik zeg nee helemaal niks, zegt ze nou je kunt het goed zien hoor. Eigenlijk was ik wel trots want bij mijn zoontje zag je het pas heel laat en.dan nog waren er volgens mij mensen die gewoon dachten dat ik dik was geworden haha.

5. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ja heel herkenbaar en wordt idd alleen nog maar erger. Ik had ook mensen die al heel vroeg aan mijn buik gingen zitten terwijl er toen nog amper wat te zien was. Verschrikkelijk irritant, echt best wel onbeschoft ook.

En nu is de eerste reactie van iedereen: ZO! :$
    Ehm ja bedankt, ik voel me al zo aantrekkelijk...

Je buik is zoals iemand eerder al zei gewoon publiek bezit. Ik loop heel vaak met mijn armen of een tas half voor mijn buik omdat anders wildvreemden zich geroepen voelen om eraan te gaan zitten.

Zei gisteren al tegen een vriend dat ik de volgende keer als een vreemde aan mijn buik zit ik ook aan zijn/haar buik ga zitten ;)

6. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Haha ja moet je gewoon doen! Zou hun gezicht dan wel willen zien hihi

7. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Haha ja dat zou geweldig zijn !!

Vandaag zei mn buurvrouw:" ik zie wel dat je wat ronder word" nou...thanks he!

Ik vraag me wel iets af: ik doe vanaf week 4 al geen buikspieroefeningen meer (alleen de schuine) omdat dat niet fijn voelde. Kan het zo zijn dat mn buikspieren het nu gaan "begeven??" Ik kan de boel namelijk bijna niet meer aanspannen en de boel lijkt los te laten ofzo (goh, hoe leg je dat uit) al waren ze wel super sterk....
    Niet dat ik het erg vind maar moer ook wennen aan de veranderingen merk ik

8. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Tjah..als er niemand wat van zou zeggen...is het ook niet goed...
    In je reactie kun je verder 'leed' sturen.

9. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hier ook van die gekke mensen, en vooral de opmerking nou op dat termijn had ik nog niet zo'n grote buik hoor en dat zeggen dan vrouwen die 3 koppen kleiner als mijn zijn en een heel andere lichaamsbouw hebben... ;)

Zwaar irritant idd. :)

Deel Deze Pagina