Hallo meiden, Ik zit met een klein probleempje: mijn dochter van 19 maanden wil sinds een paar dagen geen boterham meer eten tussen de middag. Wat we ook proberen: ze blijft weigeren, begint t huilen en hoelang we ook proberen, het komt er niet in. Vandaag begon ze zelfs, toen we eindelijk een stukje brood in haar mond hadden gekregen, te kokhalzen en over te geven. Normaal gesproken is mijn dochter een uitstekende eter: ze lust alles, eet 's avonds goed met de pot mee en boterhammen met kaas (of ander hartig beleg) ging er altijd in. Nu eet ze 's ochtends een bord pap, vervolgens krijgt ze een beker thee en een stuk fruit om 10.00u, daarna rond 11.30u-12.00u (of na haar slaapje, ligt eraan of ze vroeg moe is) 2 boterhammen en een beker melk. 's Middags nog een tussendoortje met sap en 's avonds haar avond eten. Ik maak me zorgen om het feit dat de tussen de middag niet eet. Is dit een fase of moet ik me echt zorgen gaan maken? Ik ben zo gewend aan mijn kleine alleseter ! Zijn er meiden die hetzelfde hebben mee gemaakt? Ik hoor het graag! Liefs Isa